Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НОВО И ДОБРО ПЛАЋЕНО ЗАНИМАЊЕ: Ево шта је потребно да бисте се бавили баш овим послом

07.10.2020. 14:21
Пише:
Танјуг
svađa
свађа / Извор: Профимедиа/илустрација

Када их неко пита "од чега зивиш", те особе ће вам рећи, "Ја сам опиниониста".

У Италији се појавило ново, добро плаћено, пре свега телевизијско занимање: "продавац свог мишљења" (опиниониста).

КОРОНА ХАРА У ЧЕШКОЈ: Поново оборили рекорд у броју новозаражених!

КОРОНА ХАРА У ЧЕШКОЈ: Поново оборили рекорд у броју новозаражених!

ЗАВРШЕНА ПРВА ФАЗА ИСПИТИВАЊА КИНЕСКЕ ВАКЦИНЕ: Објављено какви ефекти су забележени!

ЗАВРШЕНА ПРВА ФАЗА ИСПИТИВАЊА КИНЕСКЕ ВАКЦИНЕ: Објављено какви ефекти су забележени!

СТИЖУ ВЕТРОВИ ОД 230 КИЛОМЕТАРА НА САТ: Ураган Делта прети уништењем Америци (ВИДЕО)

СТИЖУ ВЕТРОВИ ОД 230 КИЛОМЕТАРА НА САТ: Ураган Делта прети уништењем Америци (ВИДЕО)

Када их неко пита "од чега зивиш", те особе ће вам рећи: "Ја сам опиниониста".

- Да би неко могао бити продавац свог мишљења, није потребно да буде неки експерт нити техничко лице, није неопходно да има идеје, важно је да има мишљење о свему и свима - пише аутор Валтер Сити.

То су особе са којима водитељ телевизијског програма "прича" о свему и свачему, а "опинионисти" се шетају од једног до другог програма и канала, што значи да није неопходна ни специјализација.

Њихово поље деловања су тв спектакли, као што су разни риалити програми, као што је "велики брат", или поподневни програми у којима се откривају нови таленти, спортске емисије или ноћне телевизијске трач - партије, пише аутор чланка.

Први задатак "продавача свог мишљења" је да се свађа. Гледаност њихових програма је велика, много изнад оних у којима се продубљено третирају актуелне друштвене теме.

- Тако се код гледаоца ствара утисак да идеје ништа не решавају, већ једно мисљење важи, као и друго све док водитељ програма не искључи микрофон - закључује Валтер Сити.