Отвара се ресторан за једну особу: Гост плаћа колико мисли да треба!
Брачни пар из Шведске отвориће јединствени ресторан у којем ће бити услуживан само један гост дневно.
Име ресторана "Сто за једну особу" сам говори о концепту ресторана који ће бити отворен 10. маја у Вермланду, око 350 километара од Стокхолма.
Да ли се исплати уопште отварати кафиће и ресторане у понедељак? Да ли ће власници дизати цене?
Све што треба да знате пре одласка у кафић у понедељак: Треба ли маска, шта ако вас је четворо на кафи?
Ресторан, који ће се састојати од једног стола и столице, налазиће се усред ливаде и пружиће госту могућост да једе у потпуној дискрецији.
Расмус Персон и Линда Карлсон кажу да ће на тај начин бити у могућности да се у потпуности посвете гостима, као и да посматрачима неће бити дозвољен приступ.
- Желимо да гости избегну осећај да их неко посматра док једу. Сви пролазимо кроз тешка времена и има људи који су изгубили послове, вољене особе, па чак и разум. Цена хране није фиксна, односно зависи од добре воље и задовољства гостију који ће сами одлучити колико треба да плате, а сав прибор ће после употребе бити дезинфикован. - наводи шведски пар.
Персон и Карлсон су дошли на идеју о отварању ресторана за једну особу пре неколико недеља када су се у њиховом дому појавили Линдини родитељи који су ризична група током пандемије корона вируса.
Тада су одлучили да им помогуће да уместо у кући одржавају социјалну дистанцу у башти, где су за њих поставили сто и столице на безбедној удаљености.
Ресторан ће бити отоврен до 1. августа.
Паравани, удаљени столови и дезинфекција лименки и флаша: Ево како ће изгледати кафићи и ресторани када прораде
ШТА НАС ЧЕКА ПОСЛЕ КОРОНЕ? У кафићима ПРОВИДНИ ЗИДОВИ око столова, куповина хране ће се ПОТПУНО ПРОМЕНИТИ
У СРБИЈИ ВИШЕ НЕМА ЖИВОТА БЕЗ МАСКИ И РУКАВИЦА: Мораћемо их носити у кафићима, код фризера, у ресторанима...
БАНКРОТ НА ПОМОЛУ: Породични угоститељски бизнис у Француској неће преживети кризу, ОВО би био спас
ПОСЛОВАЊЕ ЗАНАТСКИХ РАДЊИ И УГОСТИТЕЉСКИХ ОБЈЕКАТА НАКОН УБЛАЖАВАЊА МЕРА: Поскупљење услуга или катанац?