ПЛАНЕТА НА ИВИЦИ КАТАКЛИЗМЕ: Астероид ГИГАНТСКИХ ПРОПОРЦИЈА се креће ка Земљи, огласила се НАСА

07.03.2019. 06:52
Србија Danas/Express.co.uk
asteroid
астероид / Извор: Профимедиа/илустрација

Колосални астероид, виши од Велике пирамиде у Гизи, пролетеће поред наше планете у петак, крећући се брзином већом од 25.000 километара на сат, саопштила је америчка свемирска агенција НАСА.

Астероид “2019 ДН” је на путу блиског проласка поред Земље. Према НАСА-ином систему за праћење астероида, “2019 ДН” проћи ће поред наше планете у петак, 8. марта, на безбедној дистанци од 5,18 милиона километара. Научници Лабораторије за млазни погон у Пасадени, Калифорнија, кажу да ће џиновски камен бити најближи Земљи у 16.19 GMT (17.19 по нашем времену).

ЈЕЗИВ СНИМАК ИЗ РУСИЈЕ: Аутомобилом улетео на тротоар, пешаци буквално летели од јачине ударца (ВИДЕО)

Тада ће се кретати брзином од 7,27 километара у секунди, односно 26.171 км/х. То значи да овај астероид путује кроз свемир брзином 21 пут већом од брзине звука, преноси британски "Експрес".

НИКО СЕ НЕ УСУЂУЈЕ ДА ДОЂЕ НА ОВО ЈЕЗИВО ОСТРВО: Онај ко ризикује живот, МОЖДА НАЂЕ ПРАВО БОГАТСТВО (ВИДЕО)

Прелиминарна испитивања открила су да је астероид “2019 ДН” има између 90-200 метара у пречнику, а његова ширина може се упоредити са око 20 поређаних лондонских аутобуса на спрат. На горњем крају виши је од Велике пирамиде у Гизи, Статуе слободе или Биг Бена. На доњем крају, “2019 ДН” је око 20 пута дужи од “Фолксвагенове” “бубе”, а 45 пута дужи од брачног кревета.

Али, срећом, не постоји опасност да овај импозантни камен удари у Земљу.

Отац заклао зену и тројицу синова, а пре самоубиства оставио је опроштајно писмо на пет страна! У њему "објашњава" свој злочин…

“2019 ДН” откривен је у протекле две недеље. НАСА је први пут посматрала његов долазак 26. фебруара. Не очекује се да ће овај астероид поново проћи поред Земље у блиској будућности.