СУЗАВЦИ ЛЕТЕ АТИНОМ: Хиљаде људи изашло на улице због СУДАРА ВОЗОВА - бес букти, град у пламену (ФОТО/ВИДЕО)
Вечерас су на улицама Атине избили нереди када је велики број протестаната, бесних на Владу, изашао на улице.
Разлог беса је то што је Влада приватизовала железничку компанију "Хеленик Траин" која тренутно управља путничким и теретним возовима. Полиција је људе на улицама покушала да заустави сузавцима.

ОБЈАВЉЕН ПРВИ СНИМАК СУДАРА ВОЗОВА У ГРЧКОЈ: Забележен ЈЕЗИВ призор буктиње настале након несреће (ВИДЕО)

"ЗАПАЛИЛА МИ СЕ КОСА, МАМА" Језиве исповести путника из воза смрти: Вагони се истопили - родитељи у паници трагају за НЕСТАЛОМ ДЕЦОМ
Грчки премијер Киријакос Мицотакис рекао је вечерас да све указује да је људска грешка узрок несреће у којој је погинуло више од 40 људи, али да ће бити формирана независна комисија експерата која ће све да истражи.
- Управо сам се вратио са места трагедије која ће заувек остати у нашем колективном сећању. Десетине наших суграђана Грка, већином младих људи, тамо су изгубили животе у страшној железничкој несрећи која није забележена у историји наше земље - рекао је Мицотакис у обраћању.
Он је подсетио да је министар саобраћаја и инфраструктуре Константинос Караманлис, преузимајући објективну политичку одговорност, одмах поднео оставку.
Како је објављено, у писму од 7. фебруара грчки синдикат железничара указао је на бројне проблеме у грчкој железници. У писму су навели да "све док се не предузму заштитне мере на радним местима и безбедан рад и саобраћај возова, незгодама неће бити краја".
Тада су навели да су несреће свакодневне појаве и да се не предузимају никакве суштинске мере како би се побољшала инфраструктура и рад, да се не проверавају укључене агенције и да се не тражи одговорност.
- Као и претходне Владе, и садашња има друге приоритете, а не безбедно кретање грађана. Сигурност доживљавају као трошак. Министарство проналази новац за разне уговоре, али да се коначно заврши железничка инфраструктура и безбедни саобраћајни системи НЕ! - наводи се у том писму.
Наведено је и да се интервенције обављају селективно, а да надлежни пребацују обавезе једни на друге. при чему АС селективно интервенише, остављајући велике празнине и озбиљне недостатке у одбрани.
- Криве су поплаве, криви су пожари који су оставили изгорела балвана, снег је крив, други су криви, ми смо мало криви,... - наведено је тада.

"НЕКИ ГАД МОРА ДА ПЛАТИ ЗА ОВО" Расту бес и очај Грка након стравичне железничке несреће (ВИДЕО)
Тада су затражили да се омогући специјализација особља, да се заврше инфраструктурни пројекти како би се осигурао безбедан рад, да се правилно одржавају пруге и поправе возови, да се обезбеди лична заштитна опрема, као и да у сваком комплексу постоје техничар задужен за безбедност и лекар.
Више вести о стравичној железничкој несрећи можете прочитати ОВДЕ.