"Ко жели нек честита" Далила Драгојевић потврдила прелепе вести: Заједно са Марком саопштила радосне новости
Позната бивша задругарка и победница Парова остварила је још један сан, па се јавно похвалила.
Далила Драгојевић, некада једна од најистакнутијих учесница домаћих ријалитија, данас живи потпуно другачијим животом, далеко од камера, скандала и медијске пажње. Након одласка у Сједињене Америчке Државе, Далила је започела ново поглавље и успешно гради живот изван граница Балкана, а са својим обожаваоцима углавном комуницира путем друштвених мрежа.
Иако већ неколико сезона не обитава у ријалити програмима, она и даље интригира јавност, а многи је и даље сматрају једном од највећих звезда које је овај формат икада изнедрио.
Далила се данас огласила на друштвеним мрежама и поделила лепе вести са својим пратиоцима.
Наиме, објавила је фотографију са својим дечком и открила да је положила тестове за вожњу у Сједињеним Америчким Државама. Уз осмех и емотиконе америчке заставе, кипа слободе и срца, написала је:
„Положила тестове за вожњу у УСА. Ко жели нека честита!“
У коментарима су се одмах нанизале честитке, а многи су јој пожелели још успеха у новом животу.
Како се возачки испит у Њујорку разликује од оног у Србији?
У Њујорку, процес добијања возачке дозволе почиње писаним тестом, познатим и као "knowledge тест", који кандидати полажу на рачунару у локалном ДМВ центру. Тест обухвата питања о саобраћајним знаковима, правилима пута, сигурној вожњи и законским прописима, а кандидат мора да одговори тачно на одређени број питања да би положио. Након успешно положеног писаним дела, добија се "леарнер’с пермит", привремена дозвола која омогућава вожњу само у присуству искусног возача, док се стиче практично искуство. Тек након периода вежбања и испуњавања додатних услова, кандидат приступа "роад тесту", практичној вожњи у реалном саобраћају пред испитивачем, где се оцењује контрола возила, поштовање саобраћајних правила, скретања, паркирање и сналажење у различитим ситуацијама.
У Србији је систем сличан по томе што такође постоји теоријски и практични део, али се разликује у организацији и строгости. Теоријски тест се полаже у ауто-школи или испитном центру, а питања су углавном из збирки саобраћајних правила и знакова. Након тога следи практични испит у саобраћају, где кандидат показује возачке вештине. За разлику од Њујорка, где испитивачи бодују сваку грешку и примењују строге критеријуме, у Србији је оцењивање нешто флексибилније, а целокупан процес је више централизован кроз ауто-школе.