Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НАЈПОЗНАТИЈИ СПОРТСКИ БРЕНД У СВЕТУ: Још један дан до отварања прве "Ундер Армоур" радње у Србији

23.08.2017. 15:31
Пише:
Србија Данас
Nevojša Bošković i Strongmen
Невојша Бошковић и Стронгмен / Извор: Фото. Промо

Испред ТЦ Ушће одржан је симболични тренинг, као загревање за четвртак, 24. августа, када се радња и званично отвара у овом тржном центру.

У сусрет доласку једног од најпознатијих светских спортских брендова - Ундер Армоур, испред ТЦ Ушће одржан је симболични тренинг, као загревање за четвртак, 24. августа, када се радња и званично отвара у овом тржном центру.

Професионални тренери побринули су се да се бројни вежбачи, међу којима су били Милан Јовановић – Стронгман, првак у баскету 1 на 1, Небојша Бошковић, као и глумац Срђан Тимаров, упознају са Ундер Армоур филозофијом, оријентисаном ка тренингу и спорту.

Sr]an Timarov
Ср]ан Тимаров / Извор: Фото: Промо

Свега један дан преостао је до тренутка када ће бренд Ундер Армоур, чији је фокус на промоцији здравог живота, по први пут отворити своја врата у Србији за све љубитеље врхунске спортске опреме. Ундер Армоур један је од омиљених спортских брендова код популације чија су дневна рутина напорни тренинзи, стицање кондиције и обарање личних рекорда, па се са великим нестрпљењем очекује његов долазак на наше тржиште.

Nebojša Bošković
Небојша Бошковић / Извор: Фото: Промо

Од оснивања 1996. године, визија бренда заснована је на оснаживању мушких и женских спортиста широм света. Сарадња са бројним спортским великанима међу којима су Том Brady, Степхен Curry, Kelley О'Хара, Bryce Харпер, Јордан Spieth, Lindsey Vonn, Dwayne Јохнсон, потпомогла је промоцији и глобалној популаризацији бренда.

Posetioci vežbali
Посетиоци вежбали / Извор: Фото: Промо