Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

XIAOMI 14 УЛТРА И ИТАЛИЈАН ПРОМЕНИЛИ ПЕРЦЕПЦИЈУ СРБА - Интересантна кампања „Ти, у оку легенде“ одушевила јавност у Србији

26.04.2024. 12:58
Пише:
Промо
Masimilijano Toskaneli
Масимилијано Тосканели / Извор: Xiaomi

Компанија Xiaomi на сјајан начин представила је нови телефона Xiaomi 14 Ултра.

Велики број окупљених у ТЦ Галерија, желео је међу првима да види уређај који плени својом камером, дизајном и перформансама, али и да се опроба у улози модела пред објективом познатог италијанског модног фотографа, Масимилијана Тосканелија. Он је због свог јединственог уметничког израза према естетици препознат као достојан амбасадор и промотер телефона са једном од „најбољих камера икада“.

Тосканели, који је током своје каријере фотографисао многобројне италијанске, а касније и светски познате звезде, учествовао је на многобројним Недељама моде – од Милана, преко Париза и Лондона, све до Њујорка – и ревијама широм света. И све би то било идеално, да је изузетни фотограф заправо... фотограф, а не италијански глумац, који је у договору са компанијом обмануо јавност и глумио уметника светског гласа и угледа! 

Идеја од почетка кампање била је да компанија покаже јавности да је креирала телефон са толико моћном камером, да свако може да направи професионалне фотографије и у томе су у потпуности успели! 

„Масимилијано је плод наше стратегије, маркетинг алат који смо креирали да пренесемо суштинску поруку овог уређаја. Зашто брендови доводе елитне фотографе да користе њихове телефоне? Не ради се само о кредибилитету, већ о демонстрирању изузетних могућности модерне технологије. Са друге стране, створили смо телефон са супериорном камером који омогућава сваком појединцу да креира беспрекорне фотографије, без пређашњег искуства и то смо желели да покажемо. Да би био врхунски фотограф, мораш имати генијални таленат. Да би правио сјајне фотке, од сада само овај телефон“, изјавио је Ђорђе Јовановић, директор маркетинга компаније Xiaomi за Балкан.

Позадинска прича о успешном фотографу који је залудео индустрију и свет, креирана је од стране екипе која је поставила измишљену Wikipedia страницу, његов веб сајт препун АИ радова и фотографија, али и преузетих од других уметника у договору са њима. Додатно, у медијима су пласирани бројни текстови о Масимилијану Тосканелију, његовом измишљеном пореклу и биографији и доласку у Србију. Да не препусте ствар случају, креатори пројекта остварили су и сарадњу са правим италијанским блогерима који су писали о Тосканелију, као јединственом уметнику. Дакле, све је било „реално“ и несумњиво.

И, нико ништа није посумњао – више од 300 људи чекало је у реду за столицу испред Тосканелија, желећи да „познати фотограф“ ухвати њихове магичне моменте и извуче најбоље из њих. Свако од њих је добио свој одштампани портрет беспрекорног квалитета и могућност да се нађе на друштвеним мрежама, билбордима, ТВ спотовима, као једно од лица кампање „Ти, у оку легенде“.
Креативна и сјајна прича говори нам да је за професионалног фотографа потребно имати неоспорни таленат и добро око за кадар, али да, уз прави телефон и камеру попут ове на Xiaomi 14 Ултра, свако може да прави одличне фотографије.