КАО МАГИЧНИ ДОДИР ЗА ВАШУ КОЖУ: Генерације жена се КУНУ у делотворност ове креме, а праве их РУЧНО!
Ништа слично нисте осетиле на вашем телу.
Када чујете реч бутер, на памет вам прво падну колачи, али шта ако вам кажемо да бутер може да буде права посластица за вашу кожу? Реч је о ши бутеру, магичном састојку негујућих крема за кожу мирисну и меку као свила.
Ши бутер има изузетна хранљива својства и идеалан је за негу суве коже тако што штити липидни слој на њеној површини. Поред тога, садржи састојке који не запушавају поре и богат је есенцијалним масним киселинама и витамина.

СМРШАЈ 3 КГ ЗА 5 ДАНА : Истопићеш се уз помоћ само ЈЕДНЕ намирнице!
А ако се питате који је прави ши бутер за вас, имамо супер вест.
Ши линија бренда "The Body Shop", који је недавно стигао у Србију, као главни састојак има ши бутер који жене у Гани ручно праве и већ генерацијама користе за негу суве и дехидриране коже. Овај култни бутер за тело интензивно негује и храни кожу, а свака туба садржи тачно 36 плодова.
Ши асортиман обухвата производе који покривају негу целог тела – кожу тела, главе, лица, као и косу, а у понуди је и 100% "Натурал Raw Схеа Butter", који је направљен од 192 коштуњава плода!
Када једном пробате "The Body Shop", увек му се враћате, што добро знају жене у Србији које су до сада морале да се снабдевају својом омиљеном козметиком широм Европе. Однедавно, међутим, ови сјајни производи могу да се купе на две локације у Београду: у новоотвореном "Ада молу" и у радњи у "Делта ситију", која ће бити отворена 7. јуна.
"The Body Shop" је заиста јединствен бренд и сасвим је препознатљив још од оснивања 1976. године, од стране Аните Родик.

ЧУДЕСНА ГЛИНА: Избељује зубе, чисти кожу лица... Ево ПАР трикова како да је НАЈБОЉЕ искористиш!
Овај бренд је познат као зачетник употребе природних састојака у висококвалитетним козметичким и тоалетним производима и својој етичкој савести. Прави је глобални бренд са 3.000 продавница широм света и био је први међународни козметички бренд који је покренуо питање коришћења животиња у сврху тестирања козметичких производа, и сакупио подршку потрошача за забрану у Европи.
Прошле године, њихова "Форевер Агаинст Анимал Тестинг" кампања сакупила је више од осам милиона потписа, тражећи забрану тестирања козметичких производа, на животињама, свуда и заувек, кроз ковенцију Уједињених нација.