Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ХИТ ПОСАО У СРБИЈИ: Српкиње су масовно "полуделе" од овог светског тренда, а ево како ви да зарадите од тога

02.02.2020. 12:10
Пише:
Промо
kozmetički salon
козметички салон / Извор: Профимедиа/илустрација

Без обзира на то шта ко мисли о актуелним beauty трендовима, чињеница је да последњих година мање или више инвазивне методе улепшавања доживљавају прави процват, како у свету, тако и код нас. Једноставно, у питању је врло уносан бизнис.

На страну озбиљни хируршки захвати. Данас све више девојака и жена, сморених свакодневним вишесатним ритуалом пред огледалом, одлучује се да уради трајну шминку, а трајно исцртавање обрва је постало муст-хаве. С друге стране, сваки мушкарац који држи до себе, чим примети да је кренуо да губи косу, одлази у салон да закаже микропигментацију скалпа.

То се и те како одразило на саму индустрију, па свако ко се иоле разуме у козметичке третмане данас може сасвим пристојно да живи од свог рада. Последично, како је расла потражња за овим услугама, порасла је и понуда. Почело је да се отвара и рекламира све више салона и клиника за лепоту.

Нажалост, у њима је неретко радило у најмању руку приучено, а да не кажемо чак и сумњиво особље. Људи би након третмана излазили унакажени, попут несрећне Мег Рајан или још несрећније Ларе Флин Бојл. С обзиром на поплаву незадовољних клијената, тржиште је неминовно почело да се саморегулише и то, пре свега захваљујући онима који су са третмана излазили задовољни оним што виде на огледалу.

Пример Бранка Бабића из Србије представља доказ да су комплименти упућени клијентима и маркетинг „од уста до уста“ много драгоценија препорука од најупечатљивије рекламе у најскупљем термину или спонзорисане објаве на друштвеним мрежама.

У питању је човек који је измислио јапанску методу тетовирања обрва, такозвани микроблејдинг, а затим и патентом заштитио своју методу, под именом PhiBrows. Те Бранкове PhiBrows постале су толико популарне, да данас тешко да постоји јавна личност која их нема.

Он је потом разрадио овај свој концепт, базиран на древној науци о пропорцијама и златном пресеку и, отворивши своју Пхи Academy, покренуо револуцију у свету лепоте. У питању је систем едукације који полазницима омогућава да у кратком року овладају Пхи методама, након чега и сами могу да почну да се баве овим веома уносним послом.

Поред сада већ култних PhiBrows, на академији је могуће стећи сертификате бројних патентом заштићених Пхи вештина и метода, као што су Мицронеедлинг (антиаге третман лица), ПхиЦонтоур (трајна шминка), ПхиЛасхес (повећавање густине и дужине трепавица), ПхиЛасер (ласерско уклањање тетоважа) и многе друге.

Тајна Бабићевих ученика и ученица крије се у томе да у свом раду сваком клијенту приступају индивидуално, према цртама лица, а фокус је на тек благим корекцијама несавршености онога што нам је природа дала, без одласка у екстреме и извештаченост. Клијенти са Пхи третмана, једноставно излазе срећни.

Глобално чувена Пхи Academy, својим полазницима пружа дугогодишње усавршавање из различитих козметичких третмана, уз непрестану подршку и надзор врхунских експерата и самог Бранка. Али, да ли сте знали да овај сертификат можете да стекнете и у Србији?

Сви они који су заинтересовани да науче нешто ново и покрену властити посао у beauty сектору, никако не би требало да пропусте Пхи Academy Опен Day, попут оног који је одржан средином јануара у Београду.

Следећи Пхи Academy Опен Day у Београду биће организован у 19. и 20. марта. У питању је бесплатан догађај на ком ће Бранко са присутнима поделити своја знања, вештине и друге тајне свог заната.

Позвани су сви, како искусни козметичари, тако и почетници у овом послу или они који желе да промене каријеру, јер ће од Бабића моћи да добију прегршт савета и подршку како да покрену властити бизнис.