ПОКАЖИ ДА ИМАШ ХРАБРОСТИ: Ова ТРИ модна ТРЕДНА ће ДОМИНИРАТИ модном сценом у 2020. години!
Пробај да их изнесеш на прави начин!
Анализа података која долази од стране највећег модног претраживача Листа - из године у годину нас запањује, али и одушевљава својим бројкама. У ову озбиљну анализу, а самим тим и пртерагу укључена је глобална медијска покривенсот, друштвене мреже и прео 12.000 online продавница, сви ови подаци када се зброје дају нам неке запањујуће резултате који укључују 104 милиона потрошача широм планете!
ПРАВИШ ГРЕШКУ: Ево када је ДОБРО да пијеш ХЛАДНУ, а када ТОПЛУ воду, РАЗЛИКА је ОГРОМНА!
Ако мислите да у Србији прање судова преко апликације није могуће - ВАРАТЕ СЕ! Једна дама је пробала и ево утисака!
Наша манекенка се прославила ЛАЖИРАЊЕМ отмице, отишла из земље, а ево како данас изгледа! (ВИДЕО)
Један од најзанимљиијих модних до којих је Лист дошао јесте тај да је рецимо потражња и куповина водећег пролећног тренда 2019. - мини торбица, порасла за чак 50 одсто. Док је рецимо потражња за комадима у неон боји током лета 2019. године порасла за фантастичних 69 одсто!
У наставку прочитајте који се то трендови предвиђају као највећи по Лист предикцији за 2020.
На прагу смо нове декаде, за коју је НАСА припремила бројне велике пројекте који ће у свету одјекнути величином ланисрања ракете на месец. У Листу сматрају да ће управо захваљујући општој медијској помами за овом темом, дизајнери бити и те како инспирасни истом. Припемите се за холограмске аутфите и комбинезоне попут астронаутских!
Када се током лета пажња читавог света усмери на Олимпијске и Параолимпијске игре у Јапану, очекујте глобално подизање одважости на сцени уличне моде. Још током 2019. потрага за јапанским брендовима порасла је за 8 одсто. Свет је гладан егзотике и спреман да подигне стил на нови ниво. Видећемо како ће то инспирисаи водеће компаније међу модним брендовима, на вама је да са овом инофрмацијом спремно одговорите изазову.
Током 2019. више се новца трошило на престижну обућу, него на торбе. Али то никако не значи да је тржиште овог аксесоара остало запостављено, поготво са доласком тренда мини торби када је продаја скочила за 40 процената.
Међутим, Лист баш као и водећи модни магазини наводе да ће овог пролећа у успону бити трендови који су доминирали на старту 2000, а то су "оверсајзд" форме када су у питању торбе.