Завршен 56. Perwoll Fashion Week
Perwoll Fashion Week поново је успео да помери границе модне презентације посветивши своје 56. издање жени у свој њеној слојевитости.
Током седам дана манифестације, Хангар Луке Београд био је место сусрета моде, уметности, друштвеног дијалога и одрживих идеја, уз снажну симболику овогодишње теме - "ОНА".
Публика је имала прилику да види ревије афирмисаних дизајнера, нових модних имена и финалиста конкурса Fashion Инцубатор: Ре: Think New by Perwoll, као и да присуствује панелима, разговорима и уметничким инсталацијама посвећеним жени као стваралачком, покретачком и трансформативном бићу. Овогодишња тема "ОНА" била је подељена на пет симболичких улога:
- Жена - Чувар дома
- Жена - Мајка
- Жена - Радница, креативка и лидерка
- Жена - Хармонија и снага
- Жена - Тело склада и борбе
Свака улога је отварала нови поглед на искуство жене, али заједно су чиниле једну целину - портрет савремене жене која истовремено носи традицију, промену, снагу и нежност. Специјалну подршку овом издању пружиле су бројне јавне личности - уметнице, спортисткиње, глумице, новинарке и ауторке, међу којима су: Катарина Радивојевић, Нада Шаргин, Вања Ејдус са ћерком Саном, Нина Јанковић, Лена Богдановић, Оља Кецојевић, Соња Васић, Сајси МЦ, Зое Кида, Зејна са ћерком Кјаром, Брана Антовић Алексић, Љиљана Ерић, Ирена Мишовић, Иванка Двојаковић, Мира Андрић, Тамара Пауновић и друге. Својим присуством потврдиле су да мода данас није само естетика - већ и глас, идентитет, искуство и друштвена одговорност.
Један од централних тренутака било је финале конкурса "Фасхион Инцубатор: Ре: Think New by Perwoll", који је ове године носио тему "СЕЦОНД СКИН" и окупио велики број младих дизајнера, студената и дипломаца. Одабрано је 20 финалиста, који су кроз редизајн, рециклажу текстила и концепт одрживе моде преиспитивали границу између стварног и виртуелног идентитета. Сваки од њих представио је по две креације, уз менторску подршку искусних модних стручњака. Стручни жири који који чине професори најважнијих модних академија Ана Трошић Трајковић, Соња Јоцић, Тијана Милутиновић, Лидија Јовановић и Ненад Радујевић, оснивач и директор Београдске недеље моде, изабраће победнике, који ће бити награђени самосталном ревијом и финансијском подршком за израду колекције.
Бренд Perwoll и Белграде Fashion Week заједно показују да мода може бити више од естетике - она је платформа за креативност, одговорност и инспирацију. Одржива мода није тренд будућности, већ свакодневна пракса коју бренд Perwoll активно промовише, подржавајући младе дизајнере и стварајући простор за њихове иновативне идеје.
Кроз спој уметности и одрживости, Perwoll потврђује да је могуће креирати одећу која траје, изражава идентитет и истовремено чува ресурсе – јер права мода инспирише и подсећа нас колико је важно чувати оно што волимо.