Psihološkinja Snežana Repac analizirala je crtež na osnovu koga se može zaključiti da dečak ima snažan i prvržen odnos sa majkom, ali i da ima strah od oca. Sin nestale Ane Volš, kaže Repac, je maštovit, kreativan, inteligentan i stabilan, a potezi na crtežu otkrivaju njegovu sigurnost i zapažanje onoga što želi da iskaže.
- Dečakov crtež nam pokazuje kako se dečak uklapa u svoju sredinu, siguran je u sebe, smešta crtež u sredinu papira. Levi kvadrant simboliše prošlost i privrženost majci, a vidi se da je crtež započet sleva na desno. Kvadrant desno označava budućnost i oca. Karakterističan je spoj ova dva simbolička prostora, jer levi kvadrant, gde se prikazuje majka, na crtežu je jasan, obojen crvenom bojom, i ukrašen ilustrativno, sa simetričnim detaljima, što ukazuje na jaku povezanost sa majkom, njen vaspitni uticaj kao i jake emocije, ali i dozu straha. Crvene crte koje idu nadole, ovde su u funkciji da prikažu noge figure, ali i strah, jer se dečakov "kameleon uspravio i kreće negde”. Crte crvenog trnja usmerene nadole simbolišu njegov svakidašnji život, dakle bol koji dolazi od oca - otkrila je psihološkinja.
Dečak je, navodi dalje, na crtežu izostavio telo oca što govori o odnosu koji je distanciran, bez fizičkog kontakta, ali i nejasan, dete očekuje da oca konačno vidi kako bi trebalo. Nije mu poznat, predstavljen je profilom, nema uši, nema nos, što govori da je komunikacija slaba i u prolazu, nema bliskog kontakta.
Beograđanka Ana Volš sa tri deteta i suprugom Brajanom živela je u Bostonu, a radnu nedelju provodila je u Vašingtonu, na pozicji izvršnog direktora kompanije za nekretnine.
Svaki trag joj se gubi u zoru 1. januara, kada je trebalo da naručenim vozilom stigne na aerodrom, na let do Vašingtona, na koji nije stigla. Suprug Brajan Volš njen nestanak je prijavio 4. januara, a posle nekoliko dana on je uhapšen zbog ometanja istrage. U porumu kuće pronađen je krvav nož, a na deponiji krvave kese, sekira i testere.
Sve vesti o nestaloj Srpkinji Ani Volš čitajte klikom OVDE.