Dugoročno partnerstvo sa jednim od najuspešnijih timova u međunarodnom biciklizmu započeće sa ženskim timom, kada nastupi na Giro d'Italia 30. juna 2023, dok sa muškim započinje na ovogodišnjem Tour de France, 1. jula.
Lidl i Trek su dva uspešna međunarodna brenda koje je ujedinila posvećenost uspesima, zato zajedno imaju niz ambicioznih planova – formiranje biciklističkog tima koji će uzbuditi i inspirisati fanove ovog sporta širom sveta, buduće generacije šampiona, kako u muškoj tako i u ženskoj konkurenciji, kao i sve bicikliste, bilo da se ovim sportom bave profesionalno ili rekreativno.
Kao partneri, Lidl i Trek se neće fokusirati samo na sportske uspehe, već i na teme poput zdravlja u sportu, treninga i osvešćene ishrane. Za obe kompanije je od suštinskog značaja da promovišu zdraviji i fizički aktivan način života kao deo svoje društvene odgovornosti.
- Biciklizam je dostupan svima, zato nam je posebno drago da upravo sponzorstvom sporta koji je pristupačan većem broju ljudi promovišemo zdravije stilove života - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.