On je od 2012. učestvovao u izgradnji najmodernijeg auto-puta u Srbiji, nazvanom po Milošu Obrenoviću. Kako je nastajao svaki kilometar novog puta, tako se i njegov život menjao iz korena - rađala se ljubav prema jednoj učiteljici sa Uba, koja mu je u međuvremenu podarila i dva sina.
- 62,7 km duga je deonica Obrenovac – Ljig
- 103,6 km duga je deonica autoputa Obrenovac - Preljina/Čačak
- 1,7 miliona kubika drobljenog kamena ugrađeno je u autoput do Ljiga
- 700.000 tona asfalta iskorišćeno
- 8 miliona kubika nasipa je napravljeno
- 200 kilometara odbojne ograde
- 95 kilometara žičane barijere
- Ovaj autoput mi je praktično izgradio porodicu. Učestvovao sam u izgradnji i završetku celog auto-puta, koju je Srbija dugo čekala, a paralelno sa tim sam se oženio i dobio dva sina. Sve bitne stvari u mom životu povezane su sa ovim autoputem i zbog toga sam srećan što je završen i što ga u nedelju napokon puštamo u saobraćaj. Nadam se da ćemo moja porodica i ja u bliskoj budućnosti imati priliku da do mora prođemo celim Koridorom 11 - kaže u ispovesti ovaj mladi inženjer.
Sagovornik ne krije da je izuzetno srećan čovek, jer je uspeo da završi veliki projekat na poslovnom planu i uporedo sa tim izgradi život i zasnuje skladnu i srećnu porodicu.
- Počeo sam prvo da radim na deonici Ljig - Preljina. U međuvremenu sam prešao da pratim radove između Obrenovca i Ljiga. Dok se 2014. radila deonica kod Uba, upoznao sam, a kasnije se i oženio učiteljicom Slađanom sa Uba. Dobili smo dva sina - Vukan je rođen 2015, a godinu dana kasnije stigao je i Vanja. Tako je to kod nas inženjera. Kad nešto rešimo, to mora odmah da se realizuje - nema probijanja rokova - našalio se Terzić.
Kao šalu navodi i da je bio prvi koji se sa novog auto-puta Obrenovac - Preljina isključio na petlji Ub.
- Pošto mi je žena sa Uba, a moj posao je vezan za auto-put, odlučili smo da baš u tom mestu živimo i zasnujemo porodicu, tako da sam prvi čovek koji se isključio na petlji Ub i tu pronašao svoju sreću – kaže Terzić.
Terzić u Javnom preduzeću "Putevima Srbije" radi od 2012. godine. Kako je po struci saobraćajni inženjer, prvo je bio zadužen za signalizaciju i osvetljenje na novom putu, a sada je preuzeo rukovodstvo nad tehničko operativnim centrom, odakve se video-nadzor pokriva celokupan novoizgrađeni autoput.
STARI NAZIVI SRPSKIH GRADOVA: Jeste li nekada bili u Paležu ili Gurgusovcu? Verovatno jeste, a da to i ne znate (VIDEO)