Po svemu sudeći trenažni mlazni avion G-4 “Supergaleb” biće, modernizovan nakon modernizacije jurišnog aviona J-22 “Orao” uz osvojenu domaću tehnologiju, domaće stručnjake i procese koji će biti osvojeni u tom projektu.
Jurišni avion “Orao” dobio prioritet u programu modernizacije, a delom i novu ulogu ali zadržaće i svoju sekundarnu namenu kao avion za obuku.
Duple komande u nekada otpisanim dvosedima biće zadržane i funkcionalne. Po izjavama zamenika ministra odbrane zaduženog za materijalne resurse Nenada Miloradovića od prošle godine, završetak projekta modernizacije cele eskadrile J-22 “Orao” se planira do kraja 2025. godine, pa prema tom planu zasluženu modernizaciju bi izvrsni trenažni avion G-4 “Supergaleb” trebao da započne tokom 2026. godine.
Kako je to programom modernizacije predviđeno domaći trenažno-borbeni mlazni avion G-4 “Supergaleb” treba da dobije isti paket pretežno domaće avionike kao i jurišni avion J-22 “Orao” uz izuzetak dela koji se tiče naoružanja.