Brzina je broj jedan faktora rizika u većini povreda u saobraćaju, ne utiče samo na povećani rizik od pada, nego i težinu povreda koje proizlaze iz nesreće, prema izveštaju iz (Liverpoola Echo) prošle godine, dobrotvorna služba sigurnosti na putevima "Break" je objavio popis važnih informacija vezanih za kamere za brzinu kako bi razgraničila sve zablude i edukovala motoriste.
Istina
"Brake" u potpunosti podržava upotrebu kamera za brzinu te bi voleli da se upotrebljavaju sve kamere koje su ugašene. Dokazano je da kamere usporavaju vozače koji prebrzo voze, te mogu uhvatiti daleko veći broj vozača koji voze brže od same prometne policije s mobilnim kamerama.
Lažno
U zakonu se navodi da vozač može dobiti kaznu za brzu vožnju čim pređu ograničenje brzine na putu, čak i ako je to samo 1 km/h brže. Međutim, smernice koje je dostavio NPCC (Veće nacionalne policije, formalno ACPO, Udruženje glavnih policijskih službenika) upućuju na to da službenici ne traže krivično gonjenje vozača dok ne pređu ograničenje brzine za 10%, plus 3 km/h.
Lažno
Ovo je potpuno pogrešno. Jedini način da se izbegne aktiviranje kamere je držati se unutar ograničenja brzine.
Lažno
Britanska Vlada želi da sve kamere Engleskoj budu obojeno u žuto. Ali ako su vozači uhvaćeni na sivoj kameri pre nego što se sve kamere oboje u žuto - krivično delo još uvek važi.
Lažno
Portparol "Brake" organizacije rekao je - Prosečne kamere učinkovit su način za sprečavanje opasnog ponašanja vozača.
Istina
Portparol je rekao da ako je prebrza vožnja snimljena na kameri, obaveštenje se mora poslati u roku od 14 dana. Obaveštenje se odnosi na pojedinca na koji je vozilo registrovano.
Lažno
Oni koji ispunjavaju uslove za kurs biće obavešteni od strane policije. Ako ti nisu ponudili, onda se ne kvalifikuješ.
Istina
Vozači koji su uhvaćeni drugi put da voze prebrzo, mogu ponovo ići na kurs, zavisno od težine krivičnog dela. Ali ne mogu ići na kurs ako ne prođe tri godine od prvog kursa o brzini.
Lažno
2Break" kaže - Vozači koji ne otkriju da su pohađali kurs za podizanje svesti o brzini, koji potom kasnije daju zahtev svom osiguravajućem društvu, mogu utvrditi da je njihova politika nevaljana. Informacije o tome je li vozač preduzeo mere podizanja svesti o brzini drži lokalna policijska snaga.
Lažno
Iako nije verovatno da bi biciklista ili drugi prevoz koji nije motorno vozilo mogao dosegnuti potrebne brzine kako bi bio iznad granice, zakon drži da zakonodavstvo oko ograničenja brzine obuhvata samo motorna vozila ili vozila na mehanički pogon.