Iz kompanije navode da je u toku istraga šta je moglo da uzrokuje nastanak problema, prenose britanski mediji
U toku trajanja problema, korisnicima društvene mreže nisu bile dostupne ili su sporo radile, a najveći nivo zagušenja mreže bio je u Sjedinjenim Američkim Državama.
Kompanija Gugl je identifikovala problem na Gugl Klaudu navodeći da su korisnici mogli da vide spore performanse ili greške koje se ponavljaju tokom trajanja problema.
- Naš tim inženjera završio je prvu fazu smanjenja problema i sada rade na drugoj fazi nakon koje očekujemo da se sve vrati u normalu - poručili su iz kompanije.
Neposredno nakon prekida rada objavljena je i mapa na kojoj se vidi u kolikoj meri i gde je najviše pogođenih korisnika.
Korisnici u Srbiji i celokupnoj Evropi takođe su osetili posledice ovog pada sistema i nije im bio omogućen pristup Jutjub platformi, kao ni ostalim Gugl servisima, poput Džimejla, Snepčeta, Gugl Drajva i mnogih drugih.