SENZACIONALNO OTKRIĆE AMERIČKIH NAUČNIKA: Vanzemaljci žive u zvezdama

01.09.2020. 19:47
Piše:
Srbija Danas/Telegraf
Zemlja iz svemira / Izvor: Profimedia

Potraga za vanzemaljskim životom obično se fokusira na planete koje orbitiraju oko udaljenih zvezda, ali se pojavila nova teorija po kojoj naučnici ukazuju da bi "ekstremni nuklearni oblici života" mogli da postoje unutar tih nebeskih tela.

ERDOGAN NAREDIO BRODOVIMA DA PUCAJU NA GRKE? Svetski mediji "bruje" o sukobu u Sredozemlju

DIŽE SE KOSA NA GLAVI: Džinovska REČNA ZVER upala u zamku usred popularnog letovališta (VIDEO)

MRAČNE TAJNE SA SUPERJAHTI Mladi se utrkuju da nađu posao na luksuznim brodovima, ali ono što ih čeka ispod palube NIJE GLAMUR

Dok istraživači obično tragaju za planetama koje se ne nalaze niti daleko, niti previše blizu zvezda kako bi mogla voda da opstane, a samim tim i eventualna živa bića, naučnici iz Njujorka ne isključuju mogućnost da bi na zvezdama mogli da prežive ekstremni oblici života.

Reč je stvorenjima ekstremofilima, odnosno organizmima koji mogu da prežive u ekstremnim uslovima, a tu spadaju i bakterije koje imaju sposobnost da se održe u toplim, hladnim, kiselim i ozračenim delovima univerzuma, navodi "Raša Tudej".

crna rupa / Izvor: Profimedia

Luis Ankordokvi i Eugen Čudnovski sa Univerziteta u Njujorku otkrili su tezu da je u ovom slučaju reč o "nuklearnom životu", po kojoj se čestice formiraju zajedno kako bi formirale "kosmičke niti", koje su zapravo osnova nuklearnog života unutar samih zvezda koje osvetljavaju univerzum.

Ove "veze" ili kako ih naučnici još nazivaju "orglice", pandan su DNK i RNK lancima koji čine život na zemlji.

- Informacije koje se nalaze u DNK i RNK lancima čine mehanizam deobe ćelija, odnosno samorazmnožavanje - kaže Čudnovski.

Čovečanstvo tek treba da detektuje ove kosmičke niti, ali nova studija pretpostavlja da ove osnove života na zvezdama mogu da kreiraju dvodimenzionalne i trodimenzionalne strukture, na isti način kako atom kroz hemijske veze formira organske molekule.

Prema tvrdnjama ovih naučnika, oni smatraju da bi ova stvorenja mogla dovoljno dugo da podnesu ekstremne uslove u zvedama i da se razmnožavaju dok koriste fuzionu energiju i na taj način utiču na to da se ta nebeska tela polako "gase".

KORONA HARA SVETOM, ALI JEDAN PODATAK OHRABRUJE: Broj oporavljenih pacijenata se POVEĆAVA iz dana u dan