U Italiji je izbila velika bura zbog reklame za čips, javljaju tamošnji mediji.
"Aiarta" (italijansko udruženje katoličkih slušalaca radija i televizije) pobunila se protiv reklame.
- Reklama vređa religijske osjećanja miliona katolika - kažu oni i dodaju da je reč o blasfemiji, kao i da reklamu treba ukloniti i suspendovati.
Sama reklama smeštena je u samostanu časnih sestara. Uz duhovnu muziku koja ide u pozadini, jedna sestra priprema putir s hostijama. No, u starom drvenom ormaru u sakristiji (prostorija koja služi kao riznica za crkvene predmete i svešteniku kao pripremna soba za bogoslužbeni obred) nalazi se paket čipsa. Sledeća scena je tokom pričesti, gde sveštenik umesto hostije časnoj sestri daje čips.
Predsednik "Aiarte" Đovani Bađo rekao je da je povezivanje čipsa s osveštanom hostijom uvredljivo. Reklamu su prijavili nadležnim institucijama i dodali da se "politička korektnost i kultura otkazivanja (kensl kultura) odnosi na sve osim hrišćanske religije".