Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariskom tunelu iz 1997. godine, gde je poginula princeza Dajana.
- Dajana nije izabrala svoju smrt. 2024. godine bi trebalo da imamo mogućnost izbora - opis je ispod reklame koja je zgrozila javnost.
Negativni komentari na račun ovog poteza samo su se nizali na društvenim mrežama. Prijatelji pokojne princeze su zgroženi ovim postupkom, a reklamu su opisali kao "podlu, odvratnu i gnusnu".
Baronica Rosa Monkton, koja je bila princezina bliska prijateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna.
- Dajana je bila iskorišćavana tokom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorišćava njena smrt - izjavila je Dajanina drugarica, prenosi "Daily Mail".
Kensingtonska palata izrazila je bes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korišćena tragična saobraćajna nesreća princeze Dajane.
Srbija Danas/Daily mail