OVAKVA odeća izgleda JEFTINO! Modna kritičarka Ana Vintur savetuje šta NIKADA ne bi trebalo da nosimo

08.02.2023. 21:20
Piše:
Srbija Danas/stil.rs
Ana Vintur / Izvor: Profimedia
Ovakav tip garderobe je mnogima omiljen.

Čuvena urednica magazina "Vog" Ana Vintur uvek je savršeno obučena, a njenom načinju odevanja se dive apsolutno sve žene. Tajna dobrog izgleda jedne od najuticajnijih žena u svetu mode nije u skupim odevnim komadima, već u vrlo smelom stilu, jer ruši granice gde god se pojavi.

Ana Vintur ima stroga pravila kojih bi svaka dama trebalo da se drži kako bi izgledala prefinjeno. Mnogi čuveni dizajneri uvažavaju njeno mišljenje pred lansiranje svojih kolekcija, a jednog pravila svaka žena treba da se drži.

U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

SVI KORISTIMO ULJE NA OVAJ NAČIN, A NE ZNAMO DA SE TAKO TRUJEMO: Ima razlike kada se koje upotrebljava, a važno je za zdravlje

SVI KORISTIMO ULJE NA OVAJ NAČIN, A NE ZNAMO DA SE TAKO TRUJEMO: Ima razlike kada se koje upotrebljava, a važno je za zdravlje

RODITELJI OPREZ - Stručnjaci savetuju u kojim slučajevima se deci daju ANTIBIOTICI, a u kojim NE!

RODITELJI OPREZ - Stručnjaci savetuju u kojim slučajevima se deci daju ANTIBIOTICI, a u kojim NE!

Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Celine zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.

Na ulicama svetskIh metropola često se viđa strast prema odeći s istaknutim logom. Veoma populan print je onaj sačinjen od dva slova G. Reč je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

Torba / Izvor: Shutterstock

Reč je o Guccio Gucci koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.

Celine torba / Izvor: Shutterstock

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.

Mnoge slavne dame ipak upadaju u zamku, mislieći da izgledaju skupo i glamurnozno kada imaju istaknut logo brenda na garderobi, međutim, sudeći prema pravilu najveće modne kritičarke - to izgleda jeftino!

 

Piše:
Srbija Danas/stil.rs
08.02.2023. 21:20
Pogledajte više