U najnovijem izdanju Vogove emisije "Pitaj Anu", u kojoj slučajni prolaznici Ani Vintur postavljaju modna pitanja, urednica američkog Voga odgovorila je na mnoga zanimljiva pitanja.
Jedno od prvih pitanja bilo je vezano za Rijanin novi poduhvat, lansiranje luksuznog brenda "Fenty" kao sastavnog dela LVMH grupe, a devojka je pitala Anu misli li da pop zvezda zaista može biti dizajnerka na šta je Ana odgovorila da ako neko može uspeti u modnom svetu onda je to Rijana.
Takođe, istakla je kako joj se sviđa što je Rijana svoj dizajn usmerila na bezvremenske komade, a ne privremene trendove i da smatra da će njen brend LVMH grupi doneti veliki uspeh. Osvrnula se na velike uspehe Viktorije Bekam i Farela Vilijamsa u modnoj industriji, kao potvrde da pop zvezde itekako mogu biti uspešni dizajneri.
Takođe, otkrila je da su joj najdraže cipele one s potpisom Manolo Blanik i da skoro svakodnevno nosi haljine s cvetnim dezenom.
Ipak, pitanje čiji su odgovor svi pomno osluškivali bilo je: "Koja je najveća zabluda vezana za modu?"
Ana je spremno odgovorila da je to neshvatanje mode ozbiljno, kao ni žena koje pomno prate modu i trendove. Dodala je kako je prilikom saradnje s Endruom Boltonom, glavnim kustosom muzeja Metropolitan, koji kreacije stavlja u istorijski kontekst, shvatila koliko je moda važna istorijski i kulturološki i da je ona mnogo više od onog što se na prvi pogled čini.
Otkrila je takođe da su trenutno najpopularnije torbice one manjih modela koje se nose prebačene preko ramena ili preko tela i da ih smatra vrlo praktičnim, što naravno morate imati u svom ormanu. Neočekivano, Ana je izjavila i da obožava nositi japanke koje je vrlo teško uopšte zamisliti na njoj, s obzirom na to da je uvek obučena vrlo elegantno.