Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

САДА СУ СТВАРНО ПРЕТЕРАЛИ! Нова реклама за ајпед РАЗБЕСНЕЛА КОРИСНИКЕ, морали да се извињавају (ВИДЕО)

10.05.2024. 17:26
Reklama
Реклама / Извор: YouTube Printscreen/Apple

Реклама је повучена.

Компанија Епл (Apple) је јуче морала да се извини због веома критиковане рекламе за Ајпед (иПад), који приказује разне уметничке алате и инструменте — боје, клавир, камере — како бивају здробљене у хидрауличној преси.

Реклама је требало да истакне могућности креативног рада на новом Ајпеду компаније Apple. Ипак, многи гледаоци су били једноставно побеснели.

– Наш циљ је увек да славимо различите начине на које корисници изражавају себе и доносе своје идеје у живот путем Ајпеда – рекао је Тор Мајхрен, потпредседник маркетинг комуникација компаније у саопштењу.

Промашили смо са овим видеом, и извињавамо се.

Apple више не планира да емитује оглас на телевизији како је претходно планирано, извештава Ад Аге — иако је још увек доступан на YouTube каналу ове технолошке гигантске компаније (с искљученим коментарима).

Погледајте снимак и процените сами:

Један коментатор је рекао да реклама иронично представља како технолошки дивови гуше људску креативност вештачком интелигенцијом.

Испоставило се да реклама није чак ни оригинална идеја.

Пре петнаест година, јужнокорејска електронска компанија ЛГ користила је скоро исти концепт у британском огласу за свој Реноир камеру телефон.

У том огласу, музички инструменти, монитори рачунара, светла студија и боје су сви згњечени у преси — пре него што се открије елегантно неоштећени Реноир.

Ипак, та реклама је стара 15 година, а тада још није било толиког страха од пробоја вештачке интелигенције. У сваком случају, било какво уништавање туђег рада и труда очигледно и с правом изазива гнев, чак и ако је осмишљено да привуче пажњу баш због тога.

Извор: Србија Данас/БизПортал/Станко Стаменковић/М.А.