clear sky
20°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Ništa bez GOLFA: Osmica stiže 2019. - poznati novi detalji!

05.08.2017. 14:27
Piše:
Srbija Danas/Index.hr
Golf
Golf / Izvor: Foto: Twitter prinscreen/FikoR87

Folksvagen najavljuje.

Novi "golf" trebalo bi da debituje 2019. godine na salonu automobila u Frankfurtu, zajedno sa električnim modelom I.D, javlja britanski AutoExpress. Suprotno ranijim najavama da će I.D. biti nosilac Folksvagenove budućnosti, temeljni model ostaje popularni "golf". 

"Prioritet je "golf" jer će nova generacija biti naš temeljni proizvod, i to nam je u fokusu. Možete ga opet zvati Das Auto", rekao je za britanski magazin šef  Folksvagena Herbert Dies.

Radost za potencijalne kupce: Ford snizio cenu MONDEA u Srbiji

Kao što je i većina pretpostavljala, dizajn novog Golfa ne donosi ništa dramatično, posebno u pogledu odnosa osnovnih dimenzija. Nešto moderniji izraz spreda osiguraće atraktivnija svetlosna grupa, a bočna silueta bi trebali da otkrije niži položaj poklopca motora. Pozadi, pak, uzora treba tražiti u "arteonu", ali ponavljamo, bez velikih izleta u nepoznato.

S druge strane, kabina će ponuditi potpuno novi doživljaj. Prekidači su već sada nepoželjni, a na novom Golfu ustupiće mesto digitalnim ekranima. Povećaće se i ponuda prostora, a neupitno je i dalje podizanje kvaliteta materijala.

Postavljen na modifikovanu MQB platformu, "golf" će izgubiti i do 70 kg na vagi, dok će u ponudi motora glavnu reč voditi 1.5-litreni turbo motori, uključujući novog dizelaša. Takođe, realno je očekivati lagano uvođenje hibridnih tehnologija i zadržavanje GTE verzije. Sa druge strane, e-Golf odlazi u istoriju, a zameniće ga I.D.