overcast clouds
15°C
08.05.2024.
Beograd
eur
117.1119
usd
108.7491
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

KADA ĆE STIĆI U SRBIJU? Pogledajte NOVE LEŽEĆE POLICAJCE (VIDEO)

17.01.2024. 21:35
Piše:
Srbija Danas
ležeći policajac
ležeći policajac / Izvor: Profimedia

Inovacija...

Za vozače koji poštuju ograničenje brzine, novi tip "ležećih policajaca", poznat kao Edeva ActiBump, obećava neprimetno i udobno iskustvo. Ovaj inovativni sistem, razvijen od strane švedske kompanije Edeva, poseduje nadzornu kameru i mehanizam koji se aktivira samo kada je potrebno.

PITANJE KOJE SVE MUČI: Hoće li automobili POJEFTINITI u 2024. godini?polovni automobili

PITANJE KOJE SVE MUČI: Hoće li automobili POJEFTINITI u 2024. godini?

Evo zašto su nasloni za glavu uvek tako neudobniumoran vozač za volanom

Evo zašto su nasloni za glavu uvek tako neudobni

VEROVATNO NISTE ZNALI: Koliko je opasno držati noge na kontrolnoj tabli? (VIDEO)automobil

VEROVATNO NISTE ZNALI: Koliko je opasno držati noge na kontrolnoj tabli? (VIDEO)

Kada vozači poštuju ograničenje brzine, ActiBump ostaje na nivou puta, omogućavajući neometan prolaz. Međutim, ukoliko vozač prekorači dozvoljenu brzinu, ActiBump se podiže nekoliko centimetara, uzrokujući osetan udarac, što efikasno usporava prebrze vozače, prenosi Večernji.hr.

Edeva ActiBump pruža brojne prednosti u odnosu na tradicionalne "ležeće policajce". Vozači koji se pridržavaju propisa ne doživljavaju nikakav udarac, čime se povećava udobnost putovanja i smanjuje rizik od oštećenja vozila. Osim toga, ovaj sistem pruža i psihološki efekat, podstičući vozače da se pridržavaju ograničenja brzine, što doprinosi većoj bezbednosti na putevima.

Već implementiran u nekoliko švedskih gradova kao što su Stokholm, Linkoping, Upsala i Malme, kao i u nemačkom gradu Hanau i u Australiji, Edeva ActiBump pokazuje svoju efikasnost u različitim urbanim sredinama. Uvođenje ovog sistema u saobraćajnu infrastrukturu predstavlja značajan korak napred u oblasti bezbednosti saobraćaja i upravljanja brzinom vozila.