clear sky
14°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

IZ FORDA NAJAVILI: U pripremi povoljniji električni automobil

23.03.2024. 10:27
Piše:
Srbija Danas/Auto Blog
Ford
Ford / Izvor: Profimedia

Spremite se...

Prema novom izveštaju, prvi automobil Fordovog tima inženjera električnih automobila „skunkworks“ biće krosover od 25.000 dolara.

ZA KRŠENJE OVA 3 SAOBRAĆAJNA PROPISA, KAZNE SU ASTRONOMSKE: Možete čak otići i u zatvorsaobraćajna policija

ZA KRŠENJE OVA 3 SAOBRAĆAJNA PROPISA, KAZNE SU ASTRONOMSKE: Možete čak otići i u zatvor

POSKUPLJENJE: Objavljene nove cene goriva!točenje goriva

POSKUPLJENJE: Objavljene nove cene goriva!

OVO JE PRAVA MAŠINA: Evo šta vozi Nikola Jokić (VIDEO)Nikola Jokić

OVO JE PRAVA MAŠINA: Evo šta vozi Nikola Jokić (VIDEO)

Bloomberg navodi da će biti pozicioniran kad direktan rival Teslinom dugoočekivanom modelu za masovno tržište, poznatom kao „Model 2“, za koji se predviđa da će koštati 25.000 evra.

Novi Ford će biti lansiram sa litijum-gvožđe-fosfatnom (LFP) baterijom, za koju se kaže da je 30% jeftinija od tradicionalnog litijum-jonskog pakovanja. Kompanija će takođe razmotriti druge tehnologije baterija kako bi dodatno smanjila troškove.

Električni krosover će biti praćen pikapom slične veličine i automobilom za usluge prevoza, navodi Bloomberg. Razvoj ovih modela vodi Alan Klark, koji je ranije bio zadužen za inženjering Teslinog Modela Y.

Izvršni direktor Forda Džim Farli je prošlog meseca otkrio da Ford radi na pristupačnoj EV platformi i priznao da većina kupaca nije spremna da plati previše da pređe na električnu energiju. On je dodao da je firma donela odluku da okupi „skunkworks” tim pre dve godine, pošto je bila „previše optimistična” u pogledu interesovanja za premijum modele.