FORD U PROBLEMIMA: Kinezi su ispred nas, moramo da koristimo njihovu tehnologiju
Izvršni direktor Forda, Džim Farli priznao je da je Kina čitavu deceniju ispred njih kada je reč o proizvodnji baterija za električna vozila.
Farli tvrdi da je jedini način da Ford ostane konkurentan da koristi upravo kinesku tehnologiju.
- Način na koji se možemo takmičiti s njima je da dobijemo pristup njihovom znanju baš onako kako je njima bilo potrebno naše znanje pre 20 godina - rekao je Farli za New York Times.
Prema njegovim rečima, plan je da zatim iskoriste američki inovativni ekosistem i bliskost s kupcima kako bi postali konkurentni na globalnom nivou.
Ford prelazi na dela. Prema planovima, njihov BlueOval Battery Park trebalo bi da počne s radom 2026. godine, kada će proizvoditi hiljade baterija zasnovanih na tehnologiji kineskog giganta CATL-a.
Paralelno s tim, kompanija razvija i pristupačni električni automobil čija bi cena trebalo da bude ispod 30.000 dolara, kako bi parirali kineskim modelima koji već osvajaju globalno tržište.