Kilometraža je faktor koji može doprineti ili prekinuti prodaju vašeg automobila, a specifična očitavanja kilometraže mogu da ukažu na vašu verovatnoću da postignete kvalitetan posao.
Verovatnoća da se obezbedi vredan kupac za vaše vozilo prvenstveno zavisi od mehaničkih i psiholoških implikacija koje stoje iza određenih kilometraža.
Prodaja pre nego što automobil pređe 30.000 do 40.000 milja je generalno vaša najbolja opklada jer opšte garancije mnogih proizvođača automobila ističu oko ovog standarda, a prema Progressive-u često treba da se izvrši prva runda značajnog održavanja.
Druga merila kilometraže koju treba razmotriti je prodaja vozila pre nego što pređe između 60.000 i 70.000 milja.
Garancije za pogon automobila često ističu u okviru ovog opsega kilometraže, a drugi krug glavnog održavanja obično prati ovaj istek garancije.
Međutim, vozila koja prelaze 100.000 milja često stvaraju psihološku barijeru za kupce, čak i ako model dobro radi.
Stručnjaci iz Progressive-a su rekli: - U umu kupca, postoji uobičajena percepcija da vrednost automobila opada kada kilometraža pređe preko 100.000 milja.
Evidencija o održavanju može pomoći potencijalnom kupcu da pokaže da vozilo koje dobro vozi sa preko 100.000 milja vredi njihovog novca, naglašavajući značaj organizovanja i čuvanja ove papirologije.
Što se tiče glavnih krugova održavanja, uputstvo za vlasnike automobila će precizirati kada je vreme da se ovaj posao završi jer se potrebe različitih vozila razlikuju.
U 2023, prosečna prodajna cena za polovni automobil bila je 27.300 dolara — prema Statisti.
U januaru je prosečno polovno vozilo prodato za 22.112 dolara - izveštava CarEdge.