clear sky
14°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

KONAČNA ODUKA: Lamborghini potvrdio svoj prvi električni model za 2028. godinu

01.08.2023. 14:05
Piše:
Srbija Danas/ B92
Lamborghini
Lamborghini / Izvor: Profimedia

Imaće četiri sedišta.

Lamborghini već neko vreme koketira s idejom novog 2+2 grand tourera, ali sada je odluka konačno i zvanična. Prvi potpuno električni model italijanske marke stiže 2028. godine.

KAKO JE OVO MOGUĆE? Audi prodao više automobila, a zaradio manje

KAKO JE OVO MOGUĆE? Audi prodao više automobila, a zaradio manje

MERCEDES MAJKLA DŽORDANA PRODAJE SE ZA 23 DOLARA: Jedinstveni primerak automobila koji je vozila ŽIVA LEGENDA KOŠARKE

MERCEDES MAJKLA DŽORDANA PRODAJE SE ZA 23 DOLARA: Jedinstveni primerak automobila koji je vozila ŽIVA LEGENDA KOŠARKE

VASKRSNUĆE LEGENDARNOG BRENDA: Stiže električna limuzina SAAB-a sa dometom od 1.000 km (VIDEO)

VASKRSNUĆE LEGENDARNOG BRENDA: Stiže električna limuzina SAAB-a sa dometom od 1.000 km (VIDEO)

Iako su potvrda i vremenski okvir vredni pažnje, teško da su iznenađenje. U januaru 2022., izvršni direktor Lamborghinija rekao je da se marka naginje prema grand toureru za svoje prvo električno vozilo, segmentu u kojem marka nije bila decenijama. Iako je Lamborghini najpoznatiji po svojim klinastim superautomobilima s motorom u sredini, njegova rana istorija je puna grand tourera s prednjim motorom i četiri sedišta. To uključuje 400 GT, Urraca, Espadu, Islera i druge.

Dok proizvođač sada potvrđuje planove za svoje prvo električno vozilo, činjenica da će to biti 2+2 grand tourer baca vetar u elektrifikaciju. Uprkos istoriji Lamborghinija s četvorosedima, superautomobili su njegov identitet, ali rukovodioci ne veruju da je EV tehnologija još spremna za njih.

Ranije ove godine, glavni tehnološki direktor marke, Roven Mor, rekao je da za "supersportski električni automobil još nije pravo vreme". Požalio se da performanse EV-a previše zavise o stanju napunjenosti i temperaturi baterije da bi se napravio uverljiv superautomobil - uprkos impresivnim brojkama ubrzanja.

Priznao je da će za pet do šest godina tehnologija možda sazreti do tačke u kojoj je Lamborghini spreman da se posveti električnom pogonu. To sugeriše da bi električni grand tourer 2+2 mogao biti brz, ali neće biti kao njegovi prethodnici s unutrašnjim sagorevanjem.

Umesto toga, poput Urusa, biće više fokusiran na dnevne potrebe vožnje. Budući da je SUV dugoročno najprodavanije vozilo marke, postoje svi pokazatelji da su njegovi kupci voljni da kupe nešto što nije "super sportski automobil".