clear sky
16°C
27.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

MEGA POPULARAN: Dok se Ameri i Rusi interesuju za azijske automobile, Srbima je omiljena OVA MARKA

16.03.2019. 16:14
Piše:
Srbija Danas
Telefon u vožnji
Telefon u vožnji / Izvor: Profimedia/ilustracija

Opake mašine!

Amerikanci se najviše interesuju za najveći japanski auto-brend, Rusi za auto-kompaniju iz Koreje, a Kinezi za američkog proizvođača električnih automobila, dok su građani Srbije, kao i najveći broj stanovnika zapadnog Balkana, najviše zainteresovani za jednu nemačku marku automobila.

Ljubitelji automobila širom sveta u 2017. godini najviše su pretraživali na Internetu japansku Toyotu, ovu marku mesečno je u proseku guglalo 7,8 miliona ljudi.

Toyota je prva i po broju zemalja u kojima se ovaj auto-brend najviše guglao - u 57 od 171 zemlje obuhvaćene istraživanjem osiguravajuće kompanija Vejgo.

Toyota se najviše pretraživala u SAD, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Južnoj Africi, Filipinima...

Logo Tojote
Logo Tojote / Izvor: Profimedia/ilustracija

Sa druge strane, Japanci su se na Internetu najviše interesovali za BMW.

BMW se, posle Toyote, guglao u najviše zemalja na svetu – 25, dok je na trećem mestu Mercedes (prvi u 23 zemlje).

Najviše interesovanja za BMW pokazali su korisnici Interneta u Srbiji kao i u susednim zemljama: BiH, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji, ali i u nekim zemljama Afrike i Azije.

Mercedes se najviše pretraživao kod kuće - u Nemačkoj, zatim u Velikoj Britaniji, ali i u mnogim afričkim državama.

U Rusiji su korisnici Interneta najviše guglali Hyundai, a u Kini – Teslu.

Mercedes
Mercedes / Izvor: Profimedia