NEVEROVATNO: Da li je ovo poslednji benzinac?
Sve je manje modela koji nude klasični motor sa unutrašnjim sagorevanjem.
Ponuda SUS modela će biti manja i oskudnija. Nažalost, to je i skuplje. Euro 7 će niže klase učiniti neisplativim u kombinaciji sa klasičnim benzinskim motorima, pa će ponuda klasičnih pogonskih modela za mnoge postati nedostižna.
MERCEDES MAJKLA DŽORDANA PRODAJE SE ZA 23 DOLARA: Jedinstveni primerak automobila koji je vozila ŽIVA LEGENDA KOŠARKE
MUKE VOZAČA NA VRELOM ASFALTU: Kako sprečiti pregrevanje motora i šta raditi ako dođe do istog?
NEMOJTE JE UPROPASTITI PRE VREMENA: Kako održavati kacigu i ima li potrebe za tim?
Da dobrostojeći vozači ne ostanu bez opcija, Porsche će se pobrinuti. Iako je nevoljno prihvatio elektrifikaciju, jedan model je ostao u klasičnoj gami sa benzinskim motorom. U pitanju je, pogađate, model 911 koji je nemoguće zamisliti u bilo kojoj drugoj kombinaciji.
Porsche će zadržati klasični 911 što je duže moguće, a to je potvrdio i Karl Dums, odgovoran za razvoj e-goriva u Porscheu. Aktuelna generacija (992) čeka svoj prvi značajniji redizajn, a spekuliše se da bi posle 2025. godine 911 mogao da dobije i verzije sa samopunjivim hibridnim pogonom.
Kako je ranije preneo Rojters, Porše želi da postigne udeo električnih modela u prodaji od čak 80 odsto do 2030. godine. Model 911 činio je 13% prodaje Poršea u 2022. Dakle, matematika je jasna, Porše računa da će 911 ostati kao poslednji benzinski motor, a e-gorivo će ga spasiti.
Podsećanja radi, sledeći električni Porše je 718 Bokster/Caiman, a slede Macan i Caienne. Istovremeno, poslednja dva modela u ponudi zadržaće benzinske opcije još nekoliko godina.