clear sky
17°C
02.05.2024.
Beograd
eur
117.1117
usd
109.3684
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

USKORO NOVI I PRISTUPAČNIJI AUTOMOBILI: Do 2027. godine popularna marka planira ogromno proširenje uz minimalnu potrošnju

01.04.2024. 13:42
Piše:
Srbija Danas/Kurir
Fabrika automobila
Fabrika automobila / Izvor: Profimedia/ilustracija

Japanski proizvođač automobila Nissan do 2027. godine planira da predstavi 30 novih modela automobila, od čega će 16 biti električnih. Pritom planira da znatno pojeftini proizvodnju električnih automobila kako bi ih učinio pristupačnijim.

U tom periodu Nissan planira da proda dodatnih milion vozila, piše Mina pozivajući se na Seebiz.

- Ako pogledate naš portfolio vozila, broj vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem smanjiće se u budućnosti, ali oni ostaju vrlo važni za naše poslovanje - rekao je glavni izvršni direktor Nissana, Makoto Ućida.

Jedan od ciljeva u vezi sa proizvodnjom električnih vozila je smanjenje troškova proizvodnje tih automobila 30 odsto do 2030. godine, kako bi cene električnih automobila mogle biti konkurentne onima sa unutrašnjim sagorevanjem.

- Ako stvari radimo na isti način kao pre, ne možemo biti uspešni - naglasio je Ućida.

Nissan, koji u iduće tri godine želi da ostvari minimalno šest odsto operativne profitne marže, prošlog meseca je smanjio godišnji cilj prodaje s 3,7 miliona na 3,55 miliona vozila za fiskalnu godinu koja završava krajem marta. Kompanija je kao razlog navela privremene poremećaje u logistici i sve veću konkurenciju, što je dovelo do oštrog pada prodaje vozila u Kini.