Laseri koji izbijaju iz "očiju" bi bili baš super, ali to ostavimo za neki akcioni SF film. Tehnologija koju obećava Opel može da da pomogne.
Primera radi, 2006. godine u Sjedinjenim Državama se čak 46 odsto saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom odigralo noću. To je procenat koji je mnogo veći od udela svih vožnji noću u ukupnom saobraćaju.
Za sada postoji tehnologija svetala koja se upravljaju prema krivinama na putu, ali mogu da "šetaju" do 15 stepeni u stranu. Nije loše, štaviše odlično je, ali niti je to rešenje primenjeno u svim automobilima, niti daje apsolutnu sigurnost (ako ju je moguće dostići).
U kabinu je ugrađena kamera koja uz pomoć niza infracrvenih senzora prati pokrete vaših očiju, brojem premera od 50 puta u sekundi. Tako će smer u kojem gledaju vaše oči biti i smer u kojem su upereni farovi. Tehnologija će uzimati u obzir i brzinu vožnje, način na koji kontrolišete volan, kao i da li vozite gradom ili izvan njega.
Ako se pitate šta se dešava kad se zagledate sa strane, na neko zbivanje kraj puta ili zgodnu prolaznicu/prolaznika, ne brinite. Kada vaše oči odlutaju van kolovoza, farovi će sijati pravo, kao danas što rade.