clear sky
24°C
28.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

OZBILJAN ZAOKRET: I Folksvagen POTPUNO prelazi na struju - a evo i kada!

06.12.2018. 08:45
Piše:
Srbija Danas/Index.hr
Folksvagen
Folksvagen / Izvor: Profimedia

Velika ulaganja i ambiciozni planovi!

Ako je verovati najnovijim informacijama, Folksvagen je još jedna marka koja planira da raskrsti sa motorima na fosilna goriva.

Folksvagenove električne ambicije nisu tajna, posebno u spektru milijardi evra koje se ulažu i tek treba da budu uloženi u razvoj novih tehnologija. Naravno, prelazak na struju se neće dogoditi preko noći, no prema nekim izvorima nova generacija benzinskih i dizelskih motora je ujedno i zadnja, javlja Bloomberg. Tako će 2026. godine svet dobiti zadnju generaciju TDI i TSI motora.

SKANDAL POTRESAO AUTO GIGANTA: Hiljade vozača tužilo Folksvagen, a RAZLOG je...

Folksvagen
Folksvagen / Izvor: Profimedia/ilustracija

Glavni strateg koncerna Mihael Jost rekao je kako kolege "rade na zadnjoj platformi koja nije CO2 neutralna". Uskoro kreće i ID revolucija u kojoj će Folksvagen lansirati čitavu paletu električnih modela, a među njima i I.D. Neo, kompakt izuzetno popularne cene. Audi će pak samo u narednih pet godina uložiti oko 14 milijardi evra u električnu mobilnost, digitalizaciju i sisteme autonomne vožnje. Rezultat je bar 20 elektrificiranih modela do 2025. godine. Bolji i skuplji modeli koristiće Poršeovu PPE osnovu, dok će jeftiniji biti postavljeni na Folksvagenovu MEB platformu.

Benzinci i dizelaši će ostati neko vreme u igri, verovatno u hibridnim izdanjima, a na nekim tržištima u razvoju bez dovoljno razvijene mreže punionica klasični motori će se u automobilima nuditi i 2050. godine.