scattered clouds
11°C
24.04.2024.
Beograd
eur
117.1643
usd
109.4482
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

SUKOB čelnika Folksvagena i OVOG GIGANTA - na evropskoj automobilskoj sceni PAKAO!

06.10.2017. 15:20
Piše:
Srbija Danas/Vrele gume
Volkswagenov logo
Volkswagenov logo / Izvor: Profimedia/ilustracija
Opasno...

Vodeći ljudi Volkswagena, kao i snažni radnički sindikati insistiraju na premeštanju proizvodnje određenih Škodinih modela.

Škodin sve veći uspeh očigledno ne prija mnogo zaposlenima u samom Volkswagenu. Jedan neimenovani zvaničnik grupe u četvrtak je u izjavi Rojtersu rekao "Umesto da usmerimo našu snagu u elektrifikaciju i preteknemo Teslu, mi smo primorani da rešavamo unutrašnje probleme između čelnika Škode i VW-a."

Volkswagen traži da Škoda preseli proizvodnju nekog od modela u Nemačku, ukazujući na nefer tretman, obzirom da Škoda od Nemaca preuzima motore, platformu i brojne druge delove. 

Najnovijim sukobima nastavlja se stara priča u Volkswagen grupaciji, o sukobu brendova i centralističkom upravljanju od koje ljudi iz VW-a ne odustaju. 

REVOLUCIONARNO IZ NISANA! Otključajte glasom, upalite svetla, ili kupite hranu, a sve uz pomoć Alexa

S druge strane, Škoda je svojim kvalitetom i nespornim odličnim odnosom plaćeno-dobijeno pokupila brojne simpatije kupaca širom Evrope. Škoda zapravo ima toliko dobru prodaju vozila, da je prošle godine ostvarila veći operativni profit od Audija!

Sindikati VW-a traže selidbu proizvodnje određenih modela u Nemačku, pre svega zbog sve manje prodaje Passata, ali i aktuelnog Golfa čija zamena se tek sprema. Ipak, Česi tvrde da bi ovakva selidba koštala Škodu najmanje 2.000 radnih mesta, kompromis na koji se vrlo teško pristaje. 

U sukob je uvučen i češki premijer koji je već zakazao sastanak sa predstavnicima Škode i njenih sindikata. 

Evidentno je da koraci ka elektrifikaciji ne idu tako glatko, te i da se sam Volkswagen prevario sa konstantnim podizanjem cena Škodinih vozila, te je sam sebi "skočio u stomak".

Obzirom na centralističku upravu VW grupacije, i snage nemačkih radničkih sindikata, Škoda ulazi u bitku koju teško može da dobije. 

 

 

Piše:
Srbija Danas/Vrele gume
06.10.2017. 15:20