TROŠE KO LUDI: Za vožnju ovih "JAPANACA" treba reka goriva
Ako ste vlasnik benzinske pumpe, onda nemate problem...
Iako je većini kupaca jedan od glavnih kriterijuma prilikom izbora automobila ekonomičnost, nisu svi profitabilni, ali ipak i za njih ima mesta na tržištu.
Među vozilima koja najviše troše su pre svega veliki SUV-ovi, a u ovom segmentu su među glavnim "igračima" na tržištu proizvođači iz Japana.
Iako su poznati po vrlo pouzdanim i često štedljivim motorima, na šta se sve više fokusiraju kroz savremene tehnologije i hibridne sisteme, neki od njih su veliki potrošači.

MILINA ZA GLEDANJE: Kako ubrzava LAMBORDŽINI HURACAN

REZULTATI ISTRAŽIVANJA UĆUTKALI MNOGE: Rešena drevna misterija ko bolje vozi: MUŠKARCI ILI ŽENE

EKO VOJSKA: U američkoj vojsci SUV na električni pogon
Ovo je lista pet najneekonomičnijih japanskih automobila:
Na petoj poziciji je Honda Passport koja sa pogonom na sva četiri točka prosečno troši 12 litara benzina na 100 kilometara u urbanim uslovima, a na auto-putu 9,5 l/100 km. Početna cena ovog SUV-a je oko 30.000 evra.
Veći potrošač je Toyota 4Runner sa 4,0-litarskim agregatom. Ovaj tradicionalni predstavnik svog segmenta na otvorenom putu dostiže potrošnju od 10 litara, a u gradu i 13,8 l/100 km.
Još veći udar po novčanik pravi bratski Land Cruiser 200, čija se prosečna potrošnja kreće 11,5-15 litara benzina na 100 pređenih kolometara u zavisnosti od uslova vožnje.
"Vicešampion" je Toyotin premijum podbrend, Lexus LX 570 sa 5,7-litarskim motorom i 367 KS. Ovaj premijum SUV "guta" 15-25 litara benzina.
Ipak, "šampion" među trošadžijama je Nisanov premijum, Infiniti QX80 sa V8 agregatom od 405 KS. On čak i na otvorenom putu može da "posrče" čak 25 litara goriva pa nije preporučljivo s njim ići na duže distance.