KINA IPAK NA KRAJU LISTE: Evo čije proizvode potrošači najviše cene

01.10.2019. 11:51
Piše:
Srbija Danas/Novac.hr
Prodavnica / Izvor: Profimedia/ilustracija
Globalni potrošači najviše cene proizvode iz Nemačke, a uglavnom su nepoverljivi prema onim kineskim, pokazuje istraživanje kompanije za javno mnjenje "YouGov" i Univerziteta Kembridž.

Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocenilo nemačke proizvode, a samo šest odsto dodelilo im je negativnu ocenu, pokazuju rezultati internet ankete.

Time je Nemačka u istraživanju osvojila 45 bodova. Italija je zauzela drugo mesto s 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obe s po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.

Cena nafte pada: Eskalacija trgovinskog rata SAD i Kine obara vrednost crnog zlata

Cena nafte pada: Eskalacija trgovinskog rata SAD i Kine obara vrednost crnog zlata

DINARSKA ŠTEDNJA ISPLATIVIJA OD DEVIZNE: Ako oročite 10.000 dinara, evo kada možete da dobijete dodatne TRI HILJADE

DINARSKA ŠTEDNJA ISPLATIVIJA OD DEVIZNE: Ako oročite 10.000 dinara, evo kada možete da dobijete dodatne TRI HILJADE

Detaljan spisak KAMERA NA AUTO-PUTU Beograd-Niš: Vozači u zabludi, EVO KOJE PREKRŠAJE love, a nije brzina

Detaljan spisak KAMERA NA AUTO-PUTU Beograd-Niš: Vozači u zabludi, EVO KOJE PREKRŠAJE love, a nije brzina

Kineske je proizvode u prosjeku 44 posto ispitanika ocijenilo negativno a njih 15 posto pozitivno.

Kina se time svrstala na poslednje, 12. mesto u skupini zemalja-proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova.

Otkriveno ogromno nalazište nafte i gasa: Rezerve se broje u milijardama!

Otkriveno ogromno nalazište nafte i gasa: Rezerve se broje u milijardama!

Katanac na oko 200 prodavnica: Propao još jedan modni gigant, kupci više ne idu u šoping molove

Katanac na oko 200 prodavnica: Propao još jedan modni gigant, kupci više ne idu u šoping molove

Zašto kompanije sve manje vrede?

Zašto kompanije sve manje vrede?

Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Evropsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.

- Naše istraživanje pokazuje da poreklo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima - zaključio je direktor sektora za marketing "YouGov Germany" Filip Šnajder.

BONUS VIDEO: KAKO JE NASTAO GASTARBAJTER? Tog oktobra 1968... (VIDEO)

 

Piše:
Srbija Danas/Novac.hr
01.10.2019. 11:51
Pogledajte više