clear sky
6°C
19.04.2024.
Beograd
eur
117.1474
usd
110.1009
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

BURA PRED OTVARANJE! Sada su i muškarci digli glas - primetili detalj u Lidlovoj reklami koji je svima promakao (VIDEO)

09.10.2018. 17:14
Piše:
Srbija Danas
Lidl
Lidl / Izvor: Srbija Danas / Jelena Obradović
Šta vi mislite o celoj situaciji, recite nam u komentarima!

Nakon što smo objavili tekst pod naslovom "NASTAVLJA SE BURA KOJU JE IZAZVAO LIDL! REAGOVALI STRUČNJACI: Ovo je strašno za sve građane Srbije, ne samo za žene" sa reakcijama stručnjaka na kampanju kompanije Lidl “Savršen par” povodom reakcija dela javnosti koji je kampanju ocenio kao uvredu i diskriminaciju žena u Srbiji, javile su nam se osobe muškog pola koje smatraju da je ova reklama uvredljiva i za muški pol.

Naime, prema njihovim rečima, reklama postavlja visokog muškarca kao simbol poverenja, pouzdanosti i kvaliteta, te ocenjuju da je na indirektan način poslata poruka da niski muškarci ne poseduju navedene osobine.

Dragan Varagić, partner na IA i stručnjak za marketing, smatra da nije etički koristiti osobine ljudi u reklamnim kampanjama i da kompanije moraju da vode račina kada komuniciraju sa potrošačima.

Dragan Varagić
Dragan Varagić

- Nije etički koristiti osobine ljudi u reklamnim kampanjama, i na žalost veoma je mali broj kompanija koje za svaku svoju marketinšku aktivnost vode računa i o etičkom elementu komunikacije. Ja sam jedan od onih koji nije primetio problem sa tom reklamom dok nije počelo o tome da se priča i piše, jer nisam osetljiv na probleme visine. Neke osobe jesu. O takvim stvarima je potrebno voditi računa kada kompanija komunicira sa potrošačima - kaže Varagić i dodaje:

- Lidl je generalno uspeo u tome da se priča o toj reklami, što je cilj ovakvih kampanja. Evo, i vi sada pišete tekst na tu temu. Veoma je malo verovatno da ljudi neće kupovati u Lidlu zbog ove reklame, da će ga bojkotovati i slično. Tada bi to bio neuspeh ove reklame.

Nakon polemike u javnosti o tome da li je reklama uvredila žene u Srbiji, kompanija Lidl izdala je saopštenje u kome su naveli da je ideja kampanje da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta.

"Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih „ekspertiza“ jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena - ženskog", ukazuje Lidl.

U želji da javnosti razjasnimo ideju kojom se kompanija vodila prilikom kreiranja kampanje, kontaktirali smo Lidl. Iz kompanije Odgovore, međutim, do objavljivanja ovog teksta nismo dobili.

Mejl koji smo uputili kompaniji, možete pogledati na priloženoj fotografiji:

Pitanje koje smo poslali Lidlu
Pitanje koje smo poslali Lidlu

Povodom cele bure koja se podigla u javnosti pitali smo građane šta misle o reklami. Njihove odgovore možete pogledati u priloženom video snimku:

Podsetimo, reklama kompanije Lidl "Savršen par" prvenstveno je izazvala revolt mnogih žena u Srbiji, jer je smatraju uvredljivom i ponižavajućom za ženski rod jer ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet. Poverenica za rodnu ravnopravnost Brankica Janković, koordinatorka sigurne kuće Vesna Stanojević i marketinški stručnjak Saša Borojević reagovali su na reklamu kompanije Lidl. Više o tome čitajte KLIKOM OVDE!

 

Piše:
Srbija Danas
09.10.2018. 17:14