scattered clouds
15°C
24.04.2024.
Beograd
eur
117.1661
usd
109.9635
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

LIDL ZVANIČNI „FRESH FOOD PARTNER“ UCI SVETSKOG PRVENSTVA U BICIKLIZMU 2023.

02.03.2023. 13:16
Piše:
Promo
Lidl
Lidl / Izvor: Foto: Lidl
U avgustu 2023. godine, po prvi put će se održati čak 13 Union Cycliste Internationale - UCI šampionata u biciklizmu u okviru svetskog prvenstva koje pokreće UCI, upravljačko telo za biciklizam u svetu.

Kompanija Lidl će ovu značajnu međunarodnu manifestaciju podržati kao zvanični „Fresh Food Partner“. 

UCI Svetsko prvenstvo u biciklizmu održaće se u Glazgovu i širom Škotske od 3. do 13. avgusta i biće to jedno od najvećih biciklističkih dešavanja u istoriji. Upravo ovaj događaj, po prvi put ikad, spojiće 13 postojećih UCI svetskih šampionata.

Ovim povodom Lidl, kao jedan od vodećih evropskih trgovinskih lanaca, sklopio je partnerstvo sa UCI Svetskim prvenstvom u biciklizmu kao zvanični „Fresh Food Partner“ svih 13 UCI svetskih šampionata, sa ciljem da prenese poruku o značaju osvešćene ishrane i zdravijem načinu života. Kroz poslovanje na tržištu trgovine, Lidl svojim potrošačima obezbeđuje mogućnost da donose odgovornije odluke prilikom kupovine i nudi izbor svežih i zdravijih prehrambenih proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. Na ovaj način Lidl potvrđuje da je pouzdan partner potrošača prilikom svake kupovine. 

Kao deo Švarc grupe, Lidl posluje sa više od 12.000 prodavnica u 31 zemlji širom Evrope i Sjedinjenih Američkih Država. Upravo to ovu kompaniju čini idealnim partnerom UCI Svetskog prvenstva u biciklizmu koji kroz svojih 13 UCI svetskih šampionata odiše internacionalnom kulturom i različitostima i spaja više od 6.000 biciklista iz više od 120 zemalja širom sveta. 
Baš kao što su Lidlovi proizvodi dostupni svima, tako je i biciklizam – ovaj sport je idealan za svakog ko želi da unese više fizičke aktivnosti u svoj svakodnevni život.

- Veoma smo uzbuđeni što na internacionalnom nivou imamo priliku da budemo deo ovog inovativnog i jedinstvenog događaja. Naša uloga, „Fresh Food Partner“, savršeno oslikava Lidlovu podršku pri izboru aktivnog načina života kome dajemo doprinos kroz ponudu održivijih i zdravijih prehrambenih proizvoda. Budući da je UCI Svetsko prvenstvo u biciklizmu revolucionaran globalni događaj, zadovoljstvo nam je što ćemo biti njegov deo i na taj način inspirisati ljude da unesu više zdravih navika i sportskih aktivnosti u svoj svakodnevni život - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.

Generalna direktorka UCI organizacije Amina Lanaya izjavila je: „Kompanija Lidl je savršen internacionalni partner UCI Svetskog prvenstva u biciklizmu za koje se predviđa da će pratiti više od milijardi ljudi širom sveta. Lidl deli naše uverenje da je biciklizam sport za svakoga, i pomoći će nam da ostvarimo jedan od naših glavnih ciljeva, a to je da dođemo do što šire domaće i internacionalne publike van biciklizma i promovišemo benefite po zdravlje i živote ljudi koje biciklizam sa sobom donosi“. 

Piše:
Promo
02.03.2023. 13:16