clear sky
16°C
15.05.2024.
Beograd
eur
117.1216
usd
108.2155
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj

18.05.2018. 15:30
Piše:
Promo
Jovan Stojanović
Jovan Stojanović / Izvor: Foto: Direct Media Akademija

DMA je nastala 2012. godine kao interni edukativni program

- Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj - poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum. 

Direct Media Akademija
Direct Media Akademija / Izvor: Foto: Direct Media Akademija

Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.

Jonas Kjelberg
Jonas Kjelberg / Izvor: Foto: Direct Media Akademija

- Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih - izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u  budućnosti ići. 

Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula  je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.

Faris Jakob
Faris Jakob / Izvor: Foto: Direct Media Akademija

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. ​Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima. 

Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije "I have a dream" posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.