clear sky
6°C
20.04.2024.
Beograd
eur
117.1474
usd
110.1009
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

SA NOVIM ŠTARKOM U NOVIH 100

21.09.2022. 13:29
Piše:
Promo
Štark
Štark / Izvor: Foto: Alex Dmitrović
U godini u kojoj Atlantic Štark proslavlja 100 godina postojanja, na tržište izlazi sa brojnim novitetima i unapređenjima na raznim poljima.

Nesporno je da je tradicija zaštitni znak Štarkovih brendova uz koje su uživale mnoge generacije. Tu su svima dobro  poznati Smoki, Bananica, Najlepše Želje, Štark, ali i mnogi drugi. Istovremeno, uviđajući značaj promena i unapređenja kao neophodnost današnjeg vremena,  akcenat je stavljen na novu strategiju i obraćanje novim generacijama.

Štark
Štark / Izvor: Foto: Alex Dmitrović

Potreba da se ide u korak sa vremenom i da se tržištu ponude moderna i inovativna rešenja, iziskuje konstantna ulaganja kako u ljude tako i u sam proizvodni pogon. I dok je prethodna godina bila u znaku Najlepših želja i nabavke jedne od najmodernijih linija za proizvodnju čokolade, u ovoj godini fokus je na tradicionalnijem delu Štarkovog portfolija - keksima i napolitankama.  Prvi korak je bila investicija od 4,5 miliona evra u pogon u Ljuboviji koja će omogućiti modernizaciju proizvodnje i pakovanja, povećanje kapaciteta kao i proširenje asortimana novim atraktivnim proizvodima koji su u skladu sa svetskim trendovima.

Pored značajnih promena koje se dešavaju u proizvodnji i budućem portfoliju,  na kategoriji Keksa je urađen redizajn pakovanja i unapređenje recepture postojećih proizvoda. Sam redizajn je u velikoj meri baziran upravo na novom Štark logotipu koji je uz svoj osvežen izgled zadržao i svoj ključni element– srce.

- Srce je glavni pokretač svega u životu, jer ako nešto radite srcem rezultati su zagarantovani. Ljubav i osmeh su zaštitni znak Štarka, koji se trudimo da utisnemo na svaki naš proizvod, pa je samim tim bilo prirodno da i sastavni deo logotipa postane nasmejano srce - rekla je tim povodom Nataša Šarčević, direktora sektora Marketinga&Inovacija.

štark keksići
štark keksići / Izvor: Foto: Alex Dmitrović

Štark Keksići , koji su osim dizajna ambalaže dobili i nove oblike, već su prisutni na rafovima prodavnica.

- Portfolio je obogaćen i za Štark Integralne Keksiće  koji u potpunosti prati aktuelne trendove i životni ritam onih koji ističu značaj zdravih navika i fizičke aktivnosti.  Upravo to je ciljna grupa kojoj se sa ovim proizvodom obraćamo i koju želimo da podržimo - rekla je Milica Janković, marketing menadžer za Kekse i Napolitanke.

U duhu unapređenja menja se i sam izgled Štarkovih maloprodajnih radnji. One će zadržati prepoznatljivu toplinu koja ih je i do sada krasila, ali će u isto vreme biti modernizovane po ugledu na svetske čokolaterije.

Štark
Štark / Izvor: Foto: Alex Dmitrović

- Za sve vas koji slavite promene i menjate se, kojima je osmeh zaštitni znak, pozivamo vas da postanete i ostanete deo naše priče – uz novi Štark, za novih 100 godina - kaže za kraj Milica Janković, citirajući tekst koji se nalazi  na novim pakovanjima Štarkovih Keksića.

ŠTARKOVA STOGODIŠNJA TRADICIJA:

-    Godina osnivanja: 1922. Zemun;
-    1966. godine kompanija dobija naziv Soko – Nada Štark, spajanjem pekare Soko i prvobitne fabrike čokolade nazvane po Nadi Štark, ženi sa zaslugama u II svetskom ratu;
-    Vremenom naziv se skraćuje u svima prepoznatljiv - Soko Štark;
-    Kompanija je 1975. godine preseljena iz Zemuna na sadašnju lokaciju;
-    2001. godine postaje akcionarsko društvo, i nastavlja da posluje pod imenom AD „Štark“;
-    2010. godine, Štark postaje deo Atlantic Grupe;
-    2020. godine kompanija menja naziv u Atlantic Štark.  

Štark
Štark / Izvor: Foto: Alex Dmitrović

Danas, pripremajući se za novih 100, Štark je hrabro krenuo da pomera granice svojih tradicionalnih brendova upravo prateći želje i očekivanja svojih potrošača, ne samo u Srbiji i regionu, nego i u zemljama EU. Tako da su Štarkovi brendovi prisutni na  više od 26 tržišta, gde su sve češće na policama širom etno trgovina, osvajajući polako i velike trgovinske lance. Da su upravo kvalitet i tradicija dobili i atribut inovacija,  potvrđuju i odlični poslovni rezultati rasta prodaje i ukupnog prometa od 106 miliona evra za prošlu godinu. 

Piše:
Promo
21.09.2022. 13:29