Američko tržište automobila: Japanski proizvođači pokopali domaće, Nemci se vratili na velika vrata
Veliki pad prodaje Dženeral motorsa i Forda
Prodaja automobila Dženeral motorsa (GM) i Forda u SAD pala je prošlog meseca za po pet odsto, dok su tri najveća japanska proizvođača automobila prijavila rast prodaje.
Ne dajte da vas Agrokor prevari! Šta zapravo znači zatvaranje stotinak poslovnica Konzuma
Hoće li radnici Konzuma dobiti otkaz? Ovo je pitanje koje ne zanima upravu Agrokora
GM je saopštio da je njegova prodaja pala za 4,7 odsto, dok je prodaja Forda smanjena za 5,1 odsto.
Međutim, japanska Tojota je prijavila rast prodaje od 2,1 odsto, Honda od gotovo jedan odsto, a Nisan skok prodaje od 2,0 procenta.
Prodaja nemačkog Folksvagena je skočila za 15 odsto u odnosu na jun 2016. godine kada je ta kompanija pretrpela udarac zbog skandala sa manipulacijama vrednostima izduvnih gasova.
Amerikanci su nastavili sa višegodišnjim trendom kupovine SUV vozila i pikapova, pri čemu je prodaja Fordovog pikapa iz serije F skočila za gotovo deset odsto.