clear sky
20°C
01.05.2024.
Beograd
eur
117.1117
usd
109.3684
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

SKANDAL U ZEPTERU: Majka šestoro dece traži 100.000 evra od Filipa Ceptera zbog kašnjenja isporuke!

30.12.2023. 17:44
Piše:
Srbija Danas/Telegraf Biznis
Filip Cepter
Filip Cepter / Izvor: Foto: Youtube/Printscreen/K1 Televizija

Gulfaira Gabdulina, bivša agentka prodaje za "Zepter" traži odštetu od vlasnika kompanije, Filipa Ceptera, zbog neisporučenih proizvoda i pratećih troškova, tvrdeći da je suočena s finansijskim problemima zbog kašnjenja u isporuci vrednih oko 100.000 evra.

Majka šestoro dece iz Kazahstana, Gulfaira Gabdulina, koja je bila zaposlena kao agent prodaje u kompaniji Zepter u toj državi, otpužila je Filip Ceptera za štetu od 100.000 evra. 

VUČIĆ OBIŠAO RADOVE NA IZGRADNJI BRZE SAOBRAĆAJNICE "OSMEH VOJVODINE": Velike stvari ulažemo u ovo, za Vojvodinu smo mislili da je najrazvijeniji deo Srbije... (FOTO/VIDEO)Aleksandar Vučić

VUČIĆ OBIŠAO RADOVE NA IZGRADNJI BRZE SAOBRAĆAJNICE "OSMEH VOJVODINE": Velike stvari ulažemo u ovo, za Vojvodinu smo mislili da je najrazvijeniji deo Srbije... (FOTO/VIDEO)

DA LI ZNATE KOLIKO U SRBIJI IMA STANOVA? Bićete veoma iznenađeni cifromnekretnine

DA LI ZNATE KOLIKO U SRBIJI IMA STANOVA? Bićete veoma iznenađeni cifrom

POSLEDNJA ŠANSA ZA SVE! Evo kakva je situacija na berzama na kraju ove godineberza

POSLEDNJA ŠANSA ZA SVE! Evo kakva je situacija na berzama na kraju ove godine

Kako je navela u svom video obraćanju, od vlasnika imperije "Zepter" traži odštetu zbog nedostavljenih Zepter proizvoda i pratećih troškova.

Ona je u video snimku, koji je objavila pre dva meseca na svom LinkedIn profilu, pojasnila kroz šta je prošla dok je radila za kompaniju u periodu od 2016. do 2021. godine.

Transkript videa prenosimo u celosti:

- Moje ime je Gulfaira Gabdulina, državljanka sam Republike Kazahstan i posvećeni agent prodaje i specijalista za prodaju.

Nekoliko godina zaredom imala sam čast da predstavljam Vašu cenjenu korporaciju u našoj zemlji, Republici Kazahstan.

Danas vam se ne obraćam kao agent, već kao majka, obična osoba koja duboko veruje u vrednosti za koje se zalaže vaša korporacija. Prvo, želim da izrazim svoje veliko poštovanje i zahvalnost za mogućnosti koje mi je vaša korporacija nekada pružila.

Tokom godina, videla sam neverovatan uticaj koji vaši proizvodi imaju na živote ljudi i uvek sam nastojao da ovo približim što većem broju porodica u našoj prelepoj zemlji.

Međutim, sada sam se našla u situaciji u kojoj nisam očekivala da ću se naći i koja je imala dubok uticaj na moj život.

Kao majki šestoro dece i negovateljici sopstvene majke, koja je trenutno paralizovana zbog moždanog udara, život mi je postavio mnoge izazove, poput raspada porodice i moždanog udara najbliže osobe - mame.

2021. godine sam se součila sa situacijom koja me je dovela u još teži položaj, ostvarajući plan prodaje vaših proizvoda, prikupila sam sredstva od svojih klijenata u iznosu od oko 100.000 evra.

Oni su mi verovali, a ja sam verovala da će zaposleni u vašoj korporaciji ispuniti svoje naloge u roku koji je naveden u vašem standardnom ugovoru - 28 dana.

Tačan tajming je važan, posebno zato što su mnoge od ovih porudžbina bile za posebne prilike i proslave, a kupci su ih tempirali i naručili unapred kako bi se osiguralo da proizvodi budu u ruci na dan proslave.

Kao pristojan porodičan čovek, razumete na šta mislim.

Nažalost, bilo je brojnih neočekivanih kašnjenja u isporuci Zepter proizvoda ljudima od kojih sam uzela novac i propisno prenela menadžerima Zepter Kazahstana.

Razumljivo, moji klijenti su bili razočarani i tražili su povraćaj novca koji su mi preneli kao zvaničnom Zepter konsultantu kako bih na vreme dobila Zepter proizvode.

Da bih izmirila svoje obaveze prema njima, morala sam da podignem nekoliko velikih kredita da pokrijem njihova plaćanja, čime sam se dovela u tešku finansijsku situaciju.

Zauzvrat, kontaktirala sam kazahstansku kancelariju vaše Zepter Kazahstan korporacije sa zahtevom da vratim sredstva preneta za Zepter proizvode koje ni ja ni moji klijenti nismo dobili.

Nažalost, odgovor koji sam dobila na zvaničnom memorandumu rukovodstva Zepter Kazahstana me je razočarao.

Na zvaničnom memorandumu, koji je potpisao Milan Lukić, obaveštena sam da Zepter Kazahstan nema neizmirenih dugova prema agentima i klijentima.

Ovaj odgovor me nije samo šokirao, već je uticao i na moju reputaciju i finansijsku stabilnost.

Sa vašom korporacijom sarađujem od 2016. godine i uvek sam težila da postignem najbolje rezultate.

Osvojila sam nagrade, 2 automobila i dobila razne nagrade, što me čini još zbunjujućom ovim razvojem događaja. 

Snimam ovu video poruku ne da bih vas vređala i bacila senku na korporaciju već da bih vam skrenula pažnju na ovaj problem u nadi da ćete što pre pronaći pravično rešenje.

I dalje verujem u vrednosti i integritet za koje se zalaže vaša korporacija i nadam se da će se cela ova situacija pokazati samo kao tehnička greška i da možemo naći način da rešimo ovo pitanje ne samo zbog mene, već zarad poverenja i ugleda Vaše korporaicje u mojoj zemlji Republici Kazahstan, kao i širom civilizovanog sveta.

Računam na vaše razumevanje i brzo rešavanje mog problema kako bih mogao da nastavim da živim mirnim životom da izdržavam svoju porodicu, posebno šestoro dece i majku, kao što sam činila pre ovog depresivnog nesporazuma.

Rešenje problema vidim kao nadoknadu stvarnih troškova koje sam napravila - kamate na kredite i druge troškove koji su nastali u vezi sa ovim neprijatnim slučajem.

Dragi Filipe Cepteru, hvala vam što ste odvojili vreme da poslušate moju video poruku, nadam se vašoj naklonosti i brzom rešavanju mog problema u bliskoj budućnosti, a takođe se iskreno nadam da će ove 2023. godine sve završiti poovoljno za sve nas - stoji u poruci koja je bivša zaposlena objavila.

Odgovor je tada izostao, a Gulfaira  je opet pokušala da dobije odgovor pre tri dana.

- Filipe Cepteru obratite pažnju, nešto nije u redu sa vašim poslovanjem u Republici Kazahstan - napisala je opet žena, a ovaj put Cepter se i oglasio. On je tačno pre 18 sati odgovorio sledeće:

- To nije istina. Takođe nije tačno. Pokrenuće se sudski postupak. Molim vas budite tako ljubazni uzmite robu koju ste naručili ili ste ih na kraju platili. Hvala Gulfaira - poručio je Cepter.

Gulfaira je iskoristila ovu priliku da opet naglasi da su "klijenti već odbili robu, te da samo želi da vrati svoj novac i reši druge troškove".

- Imala sam odlično iskustvo sa Zepterom, ali ovo je bilo teško, samo mi treba pravedna odluka. Hvala Filipe - poručila je Gulfaira i rekl da je istina da ona i dalje plaća bankovne kredite zbog internog nesporazuma.

Filip Cepter se više nije oglašavao.

Srbija Danas/Telegraf Biznis