broken clouds
11°C
25.04.2024.
Beograd
eur
117.1643
usd
109.4482
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

ZLATNA MEDALJA „VRHUNSKA IZVRSNOST“ ZA ODNOS SA KLIJENTIMA

20.12.2021. 10:37
Piše:
Promo
Uniqa osiguranje
Uniqa osiguranje / Izvor: Foto: Promo
UNIQA ponovo dobila međunarodni serifikat „Customers' Friend“

Jubilarnu,15. godinu poslovanja u Srbiji, UNIQA osiguranje završava uz drugi uzastopni prestižni međunarodni ICERTIAS sertifikat i zlatnu medalju „Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost“! Sertifikatom međunarodne organizacije ICERTIAS (International Certification Association sa sedištem u Cirihu), UNIQA je potvrdila najviši stepen Customers’ Friend programa – SUPERIOR EXCELLENCE (Vrhunska izvrsnost) i status iz 2019. u prestižnom internacionalnom klubu Customers’ Friend koji okuplja isključivo organizacije obavezane na vrhunski i uzoran odnos sa klijentima!

Selekcija za dvogodišnji sertifikat i zlatnu medalju „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“ obuhvatala je temeljnu analizu u preko 20 kategorija. UNIQA je u Srbiji dobila izuzetno visoke ocene i uspešno prošla detaljan proces istraživanja i verifikacije, uključujući i ugled, komunikaciju i društvene mreže kroz odnos sa klijentima, inovacije, finansijsku stabilnost, kvalitet proizvoda i korisničkog iskustva kroz jednostavnost, brzinu i dostupnost, ali i poverenje, pouzdanost, integritet, transparentnost i društvenu odgovornost. Akreditacija Customers’ Friend ima dodatnu težinu s obzirom na globalne zdravstveno-ekonomske izazove u proteklom periodu, kao i rezultate brojnih međunarodnih istraživanja koja su ukazala na potrebu klijenata da, uz vrhunski kvalitet usluga osiguranja, očekuju i podršku kroz empatiju, humanost, brižnost i srdačnost.  

Zlatnom medaljom i međunarodnim sertifikatom „Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost“ UNIQA se obavezala da nastavi sa održavanjem izvrsnog odnosa sa klijentima, partnerima i zaposlenima. Doslednost strateškom opredeljenju rasta kroz fokus na zadovoljstvo klijenata, potvrđeno je kontinuiranim prilagođavanjem proizvoda, servisa i usluga različitim potrebama korisnika, širenjem mreže poslovnica u Srbiji, ali i kroz zaokružen ceo onlajn proces osiguranja – od momenta iniciranja ponude, preko kupovine polise do prijave, procene i isplate štete. Poverenje više od 700.000 klijenata, individualnih i korporativnih, opravdano je i dosadašnjom isplatom iznosa većeg od 32 milijarde dinara na ime odštetnih zahteva. Za 15 godina u Srbiji, UNIQA je sa preko 100 miliona dinara pomogla zajednicu kroz mnoge društveno-odgovorne projekte. 

Piše:
Promo
20.12.2021. 10:37