clear sky
30°C
16.06.2024.
Beograd
eur
117.0802
usd
109.0132
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Austrija se nada 38 miliona evra od Evropesme

05.04.2015. 15:21
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia / Izvor: Profimedia

Bruto prihodi od Evrosonga mogli bi da dostignu ukupnu vrednost od 38,1 milion evra, od čega bi 27,8 miliona evra moglo direktno da pripadne Gradu Beču.

Rezultati istraživanja o ekonomskom efektu predstojećeg Evrosonga za Grad Beč, koje je objavio renomirani institut IHS, pokazali su da se ukupna reklamna vrednost ovog muzičkog događaja procenjuje na 100 miliona evra.

Dodatno se očekuju prihodi od poreza u visini od 16 miliona evra, od kojih najveći deo od 6,2 miliona evra pripada državi. Socijalno osiguranje će dobiti 5,9 miliona evra, Grad Beč 900.000 evra, ostalih osam pokrajina 1,6 miliona evra, a lokalne zajednice 900.000 evra.

Nova radna mesta

Zahvaljujući ovoj velikoj manifestaciji stvorena su radna mesta koja odgovaraju broju od 562 zaposlenja na puno radno vjeme u godišnjem proseku, od tog broja 416 u Beču, pokazalo je istraživanje IHS-a.

Najviše će profitirati hotelijerstvo i gastronomija, zatim umetničke delatnosti, radio i tv-stanice, reklamna industrija i agencije za istraživanje tržišta. Beč očekuje oko 30.000 noćenja oko 23. maja kada se održava 60. Evropesma.

Bečka turistička zajednica upozorila je hotelijere da ne postanu gladni profita jer je utisak posetilaca podjednako važan kao direktni efekat.

"Evrosong nam donosi globalnu pozornicu kako bismo predstavili svoje dve glavne snage - muziku i naše gostoprimstvo", objasnio je turistički direktor Norbert Ketner.