clear sky
16°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

#DigitalNight: Noć digitalnih komunikacija i dostignuća

17.07.2014. 10:11
Piše:
Srbija Danas
Homapage agencija
Homapage agencija / Izvor: Foto: homepage.rs

#DigitalNight, koji se održava u klubu Reset 25. jula, će okupiti preko 250 istaknutih i uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija, kao i mnogobrojne novinare, glumce, sportiste i VIP ličnosti.

Uz različite digitalne aktivacije, kao što je kinect video-igra, koja će se igrati na celoj višespratnoj fasadi objekta, zabavi će doprineti i nastup Lene Kovačević. Vodeća agencija za nastup brendova na društvenim mrežama Homepage, Club Reset i agencija Backstage event team su partneri u organizaciji ovog događaja na koji su do sada dolazak potvrdili Ivana Španović, Boban Q Stojanović, Tatjana Vojthovski i mnogi uticajni tviteraši i blogeri. Zanimljivo je da i vi možete da se izborite za svoje mesto na ovom događaju, ukoliko ste dovoljno aktivni na društvenoj mreži Twitter, putem prijave na sajtu događaja na adresi www.digitalnight.rs koje su omogućene od danas pa sve do podele 30 VIP pozivnica.

Klub Reset
Klub Reset / Izvor: Foto: clubreset.org

Osnovna želja organizatora, koja je ujedno i ideja vodilja događaja, je da se pokaže da je tradicionalna podela na “realni” i “virtuelni” svet u današnje vreme potpuno izgubila na značaju i da živimo u vremenu integrisanih, ali zaista integrisanih komunikacija. Sada, kada smo u mogućnosti da digitalne sadržaje koje sami korisnici društvenih mreža generišu plasiramo na različite vrste uređaja od digitalnih bilborda, preko totema u tržnim centrima i ekrana u autobusima, u prilici smo da promovišemo DOOH - Digital out of home, koncept tržišne komunikacije.

Kinect, augmented reality, media wall... su neke od ključnih reči kojima će se 25. jula baratati u Clubu Reset kada je u pitanju tehnologija. Dobro raspoloženje i pozitivna energija su ključne fraze koje će opisati događaj u danima posle njegovog održavanja.