clear sky
19°C
26.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Facebook Messenger uskoro obavezan za sve!

10.04.2014. 14:11
Facebook na Tabletu
Facebook na Tabletu / Izvor: Profimedia

Facebook nastavlja sa naturanjem sopstvenih aplikacija korisnicima. Naime, "Facebook Messenger" prilično je nepopularan i veliki broj korisnika nastavlja da se međusobno dopisuje kroz klasičnu Facebook aplikaciju, što se ne sviđa Zuckerbergu i ekipi.

Facebook je najavio da će ukinuti mogućnost razmene poruka kroz klasičnu Facebook aplikaciju, a jedini koji će biti pošteđeni ove mere su korisnici Windows Phone, Android uređaja sa malo memorije i ljudi koji poseduju tablete. Svi ostali, kada budu pokušali da razmene neku poruku sa prijateljima, biće automatski odvedeni na stranicu sa koje će moći da skinu Facebook Messenger.
U želji da nekako opravdaju ovaj potez, čelnici Facebooka su rekli da će osnovna aplikacija biti manja i efikasnija, a da će kroz  „messenger“ moći da besplatno telefoniraju sa ostalim korisnicima.

Već neko vreme uprava Facebooka vuče vrlo kontarverzne poteze, koji su generisane ka povećanju prihoda. Jedna od najnepopularnijih odluka odnosi se na promenu algoritma koji vam prikazuje priče na "news feedu". Naime, početkom godine, tobože u želji da smanji broj postova sa „meme“ sadržajem, Facebook programeri su izmenili ovaj algoritam. Efekte su osetili svi koji imaj fan stranice, jer je došlo do dramatičnog pada reach-a (broja ljudi koji vide kada postavite članak na fan page). Iako je Faceook to negirao, izgleda da će sve više biti ograničeno besplatno reklamiranje, te ako želite da neko vidi šta vi pišete morate za to platiti. Ovo se pre svega odnosi na fan stranice, bez obzira ko ih je kreirao pa su tako u isti koš stavljene kompanije sa umetnicima, nevladinim organizacijama, ljubiteljima mačaka ili vina. Facebook je čak uveo mogućnost da vi, kao privatno lice platite da vaš post bude prikazan (boost) i na taj način „dođete“ do novih prijatelja. Nažalost ovaj sistem funkcioniše sve slabije i slabije, pa veliki broj kompanija razmišlja da se povuče sa Facebooka i pređe na neke druge društvene mreže.