clear sky
23°C
18.05.2024.
Beograd
eur
117.105
usd
107.8514
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

FK JAGODINA: Pripremamo se za privatizaciju

28.11.2015. 14:46
Piše:
Beta
Fudbaleri Jagodine
Fudbaleri Jagodine / Izvor: MN Press

Superligaš uspostavlja novi način poslovanja.

Budžet Fudbalskog kluba Jagodina za 2016. godinu biće upola manji od ovogodišnjeg jer klub mora da se prilagodi tržišnim uslovima poslovanja, izjavio je predsednik FK Jagodina Goran Milanović, a danas prenosi sajt kluba.

- Moramo da se prilagođavamo novim uslovima na tržištu. To podrazumeva da živimo i radimo od sopstvenog proizvoda. U prethodnom periodu lokalna zajednica je učinila sve da možemo da pređemo na tržišni način poslovanja. Izgradila je moderne terene, stadion i stvorila uslove da možemo da se bavimo proizvodnjom fudbalera i od toga da živimo- rekao je Milanović. 

Na taj način klub će se pripremiti za predstojeću privatizaciju koja je jedino rešenje za spas fudbala u Srbiji, ocenio je Milanović. 

- A da bi nekome uopšte bili interesantni za eventualnu kupovinu moramo biti stabilni, u prvom redu u organizacionom smislu jer samo dobro organizovana firma može da napravi dobar proizvod što je krajnji cilj- istakao je Milanović.

Upravni odbor FK Jagodina je na svojoj sednici u petak razmatrao trenutnu situaciju u klubu, kao i trenutno finansijsko stanje. 

Pored toga razmatran je predlog predsednika kluba Gorana Milanovića o novoj strategiji razvoja i reorganizaciji svih struktura od sportskog sektora do marketinga.