Grad odustao od Bus Plusa
BEOGRAD - Gradski čelnici odlučili su da ne raskidaju ugovor sa privatnom firmom jer bi to koštalo više od 5,6 miliona evra.
Nakon šestomesečnih pregovora sa predstavnicima firme "Apeks solušn tehnolodži" i brojnih najava da će ukinuti "Bus Plus", gradski čelnici su ipak odlučili da ne preuzmu većinski udeo u ovoj kompaniji. Ugovor će ostati nepromenjen što znači da će "Apeks" i dalje imati 8,53 odsto mesečnih prihoda od prodaje i kontrole karata.
"To je već pominjano gradonačelnik Siniša Mali u obraćanju povodom 100 daan gradske vlasti. Raskidanje ugovora sa "Apeksom" je pravno vrlo kompleksno, a gradu bi trebalo mnogo novca za to. Takođe, druga strana bi se verovatno žalila, pa bi ceo slučaj predugo trajao", objašnjava Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
Po ugovoru, grad nije uložio ni dinar u "Bus Plus", ali se obavezao da 8,53 odsto mesečnih prihoda od prihoda od prodaje i naplate karata šalje na račun "Apeksa".
Da bi se poboljšali uslovi vožnje u gradskom prevozu, u Direkciji razmišljaju da od 15. avgusta ponovo uvedu obaveznu validaciju personalizovanih karata. Na taj način u Direkciji će opet analizirati broj putnika na svim linijama u gradu i eventualno praviti promene u broju vozila na trasama, piše "Blic".
Na sastancima "Apeksa" sa predstavnicima Direkcije pominjane su različite mogućnosti, pa čak i to da bi kontrolor ukoliko korisnik personalizovane kartice ne očita svoju karticu po ulasku u vozilo, mogao da mu je blokira. Tada bi putnik morao da odblokira karticu, a to će ga koštati oko 400 dinara. Ako ne odblokira karticu, kontrolor može da mu izda kaznu.
Od sledeće godine verovatno će biti ukinuta godišnja karta za penzionere koji će vožnju u gradskom prevozu plaćati mesečno, a cena će zavisiti od visine penzije. najjeftinija mesečna karta za penzionere koštaće oko 400 dinara.