light intensity shower rain
17°C
24.05.2024.
Beograd
eur
117.1121
usd
108.1667
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Lufthansa osmislila novu strategiju

12.07.2014. 20:11
Lufthanza
Lufthanza / Izvor: Youtube Printscreen

Nemačka aviokompanija želi prodor na tržište niskotarifnih avioprevoznika, jer ono pruža najviše prilika za zaradu.

Nakon serije štrajkova zaposlenih izvršni direktor Lufthanse Carsten Spohr i sam je suočen s teškim izborima ukoliko želi svoju kompaniju održati profitabilnom, pa je zato inicirao novu strategiju Lufthanse.

Bacili su oko na tržište niskotarifnih avioprevoznika, koje trenutno pruža najviše prilika za zaradu.

Lufthansa se suočava s konkurencijom na nekoliko frontova - od niskobudžetnih avioprevoznika do aviokompanija s Bliskog istoka, ali novi izvršni direktor kaže da ima recept za uspeh koji nikada nije bio potrebniji, jer je tržišna vrednost nemačkog diva prošlog meseca u samo jednom danu pala za dve milijarde dolara, prenosi Al Jazeera.

"Vidimo da raste potreba za stalnim linijama među putnicima koji žele putovati po povoljnijim cenama. Interes postoji prvenstveno u Nemačkoj, ali i na drugim Lufthansinim tržištima u Evropi. Kako ne bismo ugrozili koncept brenda Lufthanse, mislim da bi sasvim drugi brend, poput onog koji smo izgradili s Germanwingsom kada je reč o kraćim letovima, takođe doneo uspeh na dužim relacijama", objašnjava Spohr.

Ta strategija trebala bi označiti prodor Lufthanse na tržište kojim su do sada vladale znatno manje, niskobudžetne aviokompanije. Pojedini analitičari, ipak, sumnjaju u održivost novog poslovnog modela.